Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MrsR
Å, jag har knassvårt att bestämma mig :roll: . En rosa är given eftersom nästan alla mina sjalar har rosa i sig :oops: . Men jag vill ha en i mer neutral färg, svart, brun eller beige......

Sedan är det ju det där med storleken. L ser gigantisk ut, men verkar vara den som alla använder mest. Kan det verkli?gen vara rimligt att jag behöver en L, en smalis på 57-58 kg till 173 cm?? Fast om den ska gå runt en bebis i sjal också kanske det krävs en jätteväska. Vad tror ni andra? Erfarenheter?
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
MrsR skrev:Å, jag har knassvårt att bestämma mig :roll: . En rosa är given eftersom nästan alla mina sjalar har rosa i sig :oops: . Men jag vill ha en i mer neutral färg, svart, brun eller beige......

Sedan är det ju det där med storleken. L ser gigantisk ut, men verkar vara den som alla använder mest. Kan det verkli?gen vara rimligt att jag behöver en L, en smalis på 57-58 kg till 173 cm?? Fast om den ska gå runt en bebis i sjal också kanske det krävs en jätteväska. Vad tror ni andra? Erfarenheter?
vad jag har hört så funkar inte S på någon oavsett hur stor man är om man ska ha den runt sjal och barn...
Av Elisa
MrsR skrev:Å, jag har knassvårt att bestämma mig :roll: . En rosa är given eftersom nästan alla mina sjalar har rosa i sig :oops: . Men jag vill ha en i mer neutral färg, svart, brun eller beige......

Jag tycker den lilla knappt räcker att bära diagonalt utan barn, det är mest min 8-åring som använder den. Jo, den är lååång åt henne. :)
Användarens profilbild
Av MrsR
Tack Fantasiflicka och Elisa! Då är det L som gäller alltså :D .
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ja jag har fortfarande inte fått något svar på mitt mail till shane där jag frågat om samma priser som sist gäller.
Så jag får nog ta å maila honom igen.
Hade väl tänkt att vi skulle beställa nån gång i nästa vecka så att det inte drar ut på tiden allt för mycket. Men måste ju få svar först på vad det kommer att kosta.
Så vi kan ha den 28:e februari som "preliminär deadline".
Å jag kommer att skicka ut svarsmail till alla som har mailat beställning med slutsumma och vilket konto pengarna ska sättas in på osv så fort jag har ett "humm" om vad det kommer att kosta. Men det lär garanterat inte bli mer än 100:- inkl frakt i alla fall. Tror att vi är uppe i 34 väskor eller något sådant nu i alla fall!
Användarens profilbild
Av mammahappy
anva

svaret på din fråga är Ja.
Det är den grönaktiga på bilden som heter racing green.
Användarens profilbild
Av Anva
mammahappy skrev:anva

svaret på din fråga är Ja.
Det är den grönaktiga på bilden som heter racing green.
TACK...ska se om en vän till mig ska ha oxå...jag ska iaf ha 3 tror ja. Mejlar dig sen.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Så nu har Shane mailat mig. Han var utomlands för tillfället så därför han inte hade svarat innan.
Å samma priser som sist gäller. Bara det att jag har skaffat ny dator så har inte kvar dom gamla mailen. Å efter lite sökning här på forumet lyckades jag hitta priser upp till 29st väskor. Men det kommer bli fler än så för vi är uppe i 35 väskor nu.
Blir det över 40 väskor tror jag att det blir runt 8,50 dollar per väska inkl frakt från usa. Sen tillkommer som sagt frakten från mig.

Å jag har sagt att vi kommer göra ordern i mitten på nästa vecka å han lovar snabb leverans! Sist har det tagit 7 dagar för väskorna att komma fram. Så de borde hinna fram innan min bebis dyker upp i alla fall :lol:
Användarens profilbild
Av cocine
Jag vill ha 3st.. vet bara inte vilka färger än..
Användarens profilbild
Av Lumlum
Lite sugen blir man allt! :D Fast jag har en "hemmasydd" som jag knappt använder... :oops: :wink: Får nog fundera och återkomma. 8)
Användarens profilbild
Av LillaG
Alltså, jag vet att jag är velig :oops: , men det här börjar ju bli löjligt... Och då har jag inte ens börjat fundera på vilken/a färger jag vill ha... :roll:

Så en fråga till!! Värdesaker i hammockbagen?? Stannar de på plats där i?? För det finns väl ingen inneficka av nåt slag? Ingen som tycker det känns som om man tappar plånbok, nycklar mm. Och HUR gör ni med alla småpryttlar man vill ha med sig... mobil, lypsyl, handcreme, pennor mm. Eller använder ni inte hammockbagen som handväska?
Av Minea
Vi bill också ha några väskor, kanske 4 stycken.
Vi har bara inte bestämt färger ännu... :hmm:
Jag mailar dig,mammahappy, så snart vi bestämt oss!!!

Tack för hjälpen :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
LillaG skrev:Alltså, jag vet att jag är velig :oops: , men det här börjar ju bli löjligt... Och då har jag inte ens börjat fundera på vilken/a färger jag vill ha... :roll:

Så en fråga till!! Värdesaker i hammockbagen?? Stannar de på plats där i?? För det finns väl ingen inneficka av nåt slag? Ingen som tycker det känns som om man tappar plånbok, nycklar mm. Och HUR gör ni med alla småpryttlar man vill ha med sig... mobil, lypsyl, handcreme, pennor mm. Eller använder ni inte hammockbagen som handväska?
Det finns en liten innerficka på hammockbagen å där kan man man lägga lite "småpryttlar" som nycklar och lepsyl, men får ju inte plats så mycket. Går ju att ha en liten väska i hammockbagen annars så att man enkelt hittar dom där små grejerna. Jag har min väska som kombinerad handväska/skötväska. Bra när man ska iväg å har ett ombyte kläder, blöja lite annat smått å gott. Å även om väskan är helt öppen har jag aldrig känt av att grejerna lätt skulle trilla ut. Den stänger sig väldigt bra å man kan ju sy dit något kardborreband eller tryckknapp i "öppningen" så att säga om man tycker att den känns för "öppen"
Användarens profilbild
Av mammahappy
Nu är vi uppe i över 40 väskor så då blir priset c:a 60:-/väska
Det beror ju lite på vad dollarna står i den dagen jag betalar oxå.
Blir det över 50 väskor så blir priset c:a 55:-/väska.
Så kom igen nu tjejer!
Klart vi vill ha billiga väskor! Visst KAN väskorna hamna i tullen, men iom att vi isåfall är många som delar på den kostnaden så lär det inte bli så mycket extra per vecka. Max 10-15:-/ extra per väska skulle jag tro. Så slutpriset lär inte bli högre än 100:-/inkl frakt som jag skrev från början ändå.
Har som sagt gjort 2 beställningar från honom innan å det har inte fastnat i tullen nån gång då.
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
La till en, men nu far det racka for mej. =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?