Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Gladalaxen
och Kalikå har!
Av tumbler
Glöm förresten Robygge om du inte bor i närheten - webbutiken är FORTFARANDE stängt!!!!!
Användarens profilbild
Av naimiez
Nya frågpr ;-) Hur lång tid tar det och vilken längd slkall man ta? Jag funderar på en 45-50 cm.....
Av tumbler
Frida med Mea skrev:
Sagas mamma skrev:http://homepage.mac.com/siwdockor/index.html

Jag har köpt från Siw Rosander och varit nöjd :D

Annars tror jag Panduro Hobby har och visst också Robygge...
Här köpte jag, fast jag köpte inte en sats utan plockade ihop själv och sedan sydde jag efter mönster som jag hittade på bibloteket
Jag använde faktisk också sybeskrivningen från boken Waldorfdockor av Karin Neuschütz, jag tyckte det var lättast. (Boken finns inte längre, jag hittade den i ett antikvariat i Norbotten eller nånting, men den finns på bibblan!)
Användarens profilbild
Av naimiez
Om man köper en sats hos Siw, måste man köpa arbetshäftet också då?
Användarens profilbild
Av melon
naimiez skrev:Om man köper en sats hos Siw, måste man köpa arbetshäftet också då?
Nä, det följde med när jag köpte därifrån! :D Fråga för säkerhets skull, Siw är väldans trevlig.
Användarens profilbild
Av naimiez
melon skrev:
naimiez skrev:Om man köper en sats hos Siw, måste man köpa arbetshäftet också då?
Nä, det följde med när jag köpte därifrån! :D Fråga för säkerhets skull, Siw är väldans trevlig.
Vart köpte du ifrån? :roll:
Användarens profilbild
Av melon
naimiez skrev:
melon skrev:
Vart köpte du ifrån? :roll:
Siw...? Eller var det inte det du frågade om? *förvirrad*
Av tumbler
Altså. till den minsta dockan (påsdockan) följer beskrivning med, annars får man köpa extra. Det framgår av hemsidan, men inte tillräckligt tydligt för mig, för jag blev besviken då jag inte fick :roll:
Jag använde ju inte Siws beskrivning heller. Boken jag nämnde tidigare går att låna på bibblan - inte att köpa.
Av letw83
har kommit ut i en nytryckt upplaga. Jag köpte den för ett år sen ungefär. Fast den kan ju ha tagit slut sen dess oxå iof=)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?