Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Frida med Mea skrev:Jag använde faktisk också sybeskrivningen från boken Waldorfdockor av Karin Neuschütz, jag tyckte det var lättast. (Boken finns inte längre, jag hittade den i ett antikvariat i Norbotten eller nånting, men den finns på bibblan!)Sagas mamma skrev:http://homepage.mac.com/siwdockor/index.htmlHär köpte jag, fast jag köpte inte en sats utan plockade ihop själv och sedan sydde jag efter mönster som jag hittade på bibloteket
Jag har köpt från Siw Rosander och varit nöjd![]()
Annars tror jag Panduro Hobby har och visst också Robygge...
naimiez skrev:Om man köper en sats hos Siw, måste man köpa arbetshäftet också då?Nä, det följde med när jag köpte därifrån!
melon skrev:Vart köpte du ifrån?naimiez skrev:Om man köper en sats hos Siw, måste man köpa arbetshäftet också då?Nä, det följde med när jag köpte därifrån!Fråga för säkerhets skull, Siw är väldans trevlig.
naimiez skrev:Siw...? Eller var det inte det du frågade om? *förvirrad*melon skrev:Vart köpte du ifrån?naimiez skrev:Om man köper en sats hos Siw, måste man köpa arbetshäftet också då?Nä, det följde med när jag köpte därifrån!Fråga för säkerhets skull, Siw är väldans trevlig.
naimiez skrev:Om man köper en sats hos Siw, måste man köpa arbetshäftet också då?Altså. till den minsta dockan (påsdockan) följer beskrivning med, annars får man köpa extra. Det framgår av hemsidan, men inte tillräckligt tydligt för mig, för jag blev besviken då jag inte fick
Jona skrev:Jag har använt det här mönstret till mina dockor, kalasbra!Karin Neuschütz rules!
http://www.tradera.com/auction/aid_40323245
One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?