Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Laban
Det börjar bli lite tungt att bära klimpen längre stunder i Sinon nu, så jag tänkte köpa min första vävda sjal :D Är en medium och vill inte att det ska vara för mycket tyg, men vill kunna göra de flesta knytningarna. Har heller aldrig använt vävd sjal så den får gärna vara lätt att arbeta med.
Är inne på en Didymos stl 6, verkar det vara ett smart köp :?: Har bara provat två stycken Didysar en Indio och en Nino, blev mera såld på Indion eftersom jag tyckte den var tunnare och mjukare. Har förstått att de jacqarvävda är tunnare och mjukare, stämmer det? Några tips och råd? :)
Användarens profilbild
Av Anso
En strl 6 verkar väl vara ett bra val så att säga om man är hyfsat normalstor. Räcker för alla knytningar men du kanske får knuten på ryggen vid xomslut2.

Indion är ju lite luftigare vävd än de andra Didysarna. Nackdelen är väl att de är lite känsligare för att man fastnar i något-det kan dras upp en tråd i dem. Men de är helt underbara och jag är helt såld på dem. :wink:

De jaquardvävda ska vara tunnare men det behöver inte alltid betyda mjukare. Jag har en Didy LARS som är jättemjuk och som jämförelse kan man säga att en del har tyckt att Wellensjalarna är lite kärva. Men det är ju bomull vi pratar om och med tvätt och användning så mjuknar ju allting. :D
Användarens profilbild
Av Panakeia
anso har gett dig bra svar, jag grunnar bara på, e inte ninon också Jaquardvävd? eller va e den för vävd annars?
Användarens profilbild
Av Laban
Tack för bra och snabbt svar :D. Jag får väl se vad jag kan tänkas hitta!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?