Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Lite andra mönster än de man är van vid. Men jag får inte fram om det är vävda eller elastiska sjalar?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Har sett dem på e-bay och jag har för mig att de är vävda sjalar, typ hoppediz och storchenwiege.
Användarens profilbild
Av April
Ja, jag såg faktiskt den häromdagen :-)
Här kommer bild på färgerna:

Bild

Kram
Användarens profilbild
Av Ingrid
De är vävda sjalar i ekologisk bomull. Jag har varit i kontakt med dem angående att köpa in dem och sälja här i Sverige, men först måste jag gå deras 3-dagar knytkurs i Tyskland eller Frankrike! Så det blir inte riktigt på en gång. Jag tycker annars att de har fina mönster, omväxling till alla randiga bärsjalar som finns.

/Ingrid
Användarens profilbild
Av Tiz
Oj! Men knytkurs i tre dagar? Knyter de annorlunda än vi ;) Men det låter spännande Ingrid!
Användarens profilbild
Av Anso
Jättefina färger och mönster. Ja.g gillar den turksoblå med mörkblå spiraler på. De flestar verka mönster vara tryckta utom de randiga tror jag och på sätt så kan man ju både få en mönstrad och en enfärgad sida beroende på vilket humör man är på.

Vore skoj att få prova en...... :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av April
Jag kan också anmäla mig som testperson om sådan skulle behövas ;-)
Tycker att den bruna färgen är underbar :-D

Kram
Användarens profilbild
Av jag71
Finns det någon sida man kan titta lite mer på ? Tycker om att de inte är randiga! :)
Användarens profilbild
Av Ester
den här var väl finurlig

vill ha Bild
Användarens profilbild
Av Ester
eller att man kan klättra i sjalen

Bild
Användarens profilbild
Av jag71
Tack så jättemycke! :D
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, visst är det lite kul att de ställer krav på sina återförsäljare, även om det är lite besvärligt också...Om jag har förstått saken rätt går de igenom en hel del kring ergonomi och "problembarn" också på sina 3-dagars knytkurser, tex hur man ska bära barn med kolik, höftledsluxation och annat. Eftersom jag själv tycker det här med knytkurser är både viktigt och roligt, passar det mig rätt bra ändå.

Sedan har de ju rätt roliga tillbehör också. Men billiga är de inte direkt!
Användarens profilbild
Av Mia
Lin skrev:Bild
Den här tyckte jagsåg lite intressant ut, men jag hittar ingen bättre bild på den... Tror den är utgående...
Jag hittade den under News, så den finns nog! :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Lin skrev:
Mia skrev:
Lin skrev:Bild
Den här tyckte jagsåg lite intressant ut, men jag hittar ingen bättre bild på den... Tror den är utgående...
Jag hittade den under News, så den finns nog! :wink:
Aha! Det är kanske så det är då! För jag hittade bara den i shopen i två längder och tänkte att det kanske var en utgående som det bara fanns några kvar av... Hoppas det kommer fler bilder på den då, jag vill ju se hur hela sjalen ser ut! :D
Den verkar vara en "limited edition" typ, fattade jag det rätt så har den gjorts i 2 längder i 150 exemplar bara.. Den var ju dyrare än dom övriga också, men APA vad snygg! *vill ha*
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?