Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Camilla74
Hej alla experter härinne!
Har aldrig burit min bebis på ryggen, men tänkte försöka mig på det nu när jag snart får hem en vävd långsjal.
Nu har jag dock bara funnit anvisningar på hur man knyter "ryggsäck", men hur gör man med den andra varianten...dvs omslut?

Hjälp! :P
Användarens profilbild
Av Droppen
Om du tittar på sjalbarn.se:s första sida under rubriken "Knyta" så finns där en bra beskrivning hur du knyter "Omslutet ryggX".

Och du, lycka till! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Camilla74
Tack, ska genast kolla! :vågen:
Användarens profilbild
Av Droppen
Åsa med 01 och 06 skrev:Det är mycket lättare när man ser någon göra det live. Om det finns möjlighet att besöka en sjalträff så kan det vara värt det. (Dessutom brukar man möta massa kul människor). Och en sak till, det brukar vara svårt första gången, och andra, och kanske tredje, men övning ger färdighet! Lycka till!

Åsa
:iagree:
När jag provat de första gångerna trodde jag det var helt omöjligt att kunna lära sig en snabb och bra ryggknytning..Efter jag fått tips och råd på en sjalträff så var det, om inte plättlätt :wink: , så var det iaf inga större problem! :tumup:
Användarens profilbild
Av Veronica
Ja, kom på sjalträff på måndag! :eld:

Skickar PM.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?