Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
:lol: :lol:

didy, easy, stork eller hoppis - välj nåt som du tycker är snyggt 8)
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
kajsa kavat skrev:När det gäller bebina stjärntecken har jag bara kännt på en sådan, men det var den absolut mjukaste vävda sjal jag någonsin kännt! Men tyvärr gör det nog också att den inte är riktigt lika bra avlastningsmässigt :roll: Kan vara ett jättebra alternativ som övergång från trikå till vävd, men i längden skulle jag nog välja något annat 8)
Jag har haft bl a en bebina stjärntecken och jag håller med Kajsa...

Den är så len och mjuk så man helst vill sova på den varje natt. Men den blir lite för stum så att säga. De vävda är ju inte elastiska men det finns ett visst "gung" i dem. Men stjärntecknet har inte alls detta "gung" (eftersom det inte är diagonalvävd? rätta mig om jag har fel! :lol: )
Min ellips, jag en gång ägde, var nog ganska tunn...men ganska sträv tycker jag och själva mönstret "stack upp" för mycket tyckte jag.
Vad frågade du mer efter...jo, hoppisar:
Ja, jag har haft ett gäng och man kunde aldrig vara säker på nåt med dem tycker jag. 8) :shock: Jag hade en costa rica som var underbar, mjuk och trevlig men tjockare än didy och easy var den absolut. Jag hade en kairo som iofs var tunn, så tunn att man nästan såg igenom den, men sträv, väldigt sträv.

Om jag får svara på frågan du ställde sist till kajsa... Så i längden skulle jag prova ut en easy och en didy. En didy indio eller en Stork Leo kanske. Jag hade en stork Leo, den var trevlig, lite tjockare än de didysar jag känt på/haft men tunnare än andra storkar jag haft. Men en easy är det svårt att vara utan, man måste iaf prova tycker jag. Men easy är tunn och oerhört mjuk men den har lite mer "gung" än de andra.
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
kajsa kavat skrev::lol: :lol:

Problemet ar ju att det finns sa mkt fint!! :oops:

(Fast ingen easy for mej, inte sa fortjust i dem...)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Que Sera Sera skrev:
kajsa kavat skrev::lol: :lol:

Problemet ar ju att det finns sa mkt fint!! :oops:

(Fast ingen easy for mej, inte sa fortjust i dem...)
Ja men då får man skaffa flera och prova sig fram :wink: :lol:
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Men... dumma ellips isf! Den som ar sa fin... *suck*

Easyns farger ar jag inte sa glad i och jag har fatt for mej att manga tycker dom maste knytas om pga att dom ar lite for mjuka? Eller har jag fattat fel?

Kajsa, och det ar det jag vill - men maste borja ngnstans. *ler* Hade jag haft rad hade jag kopt en av alla. :wink:
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Que Sera Sera skrev:Men... dumma ellips isf! Den som ar sa fin... *suck*

Easyns farger ar jag inte sa glad i och jag har fatt for mej att manga tycker dom maste knytas om pga att dom ar lite for mjuka? Eller har jag fattat fel?

Kajsa, och det ar det jag vill - men maste borja ngnstans. *ler* Hade jag haft rad hade jag kopt en av alla. :wink:
det där med easyn...det är just det jag menar med "gung", att de kan bli lite för stretchiga liksom...
Men Didymos indio då, kan inte det vara något?
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Fast jag gillade ändå ellipsen måste jag säga. Köp den du om du gillar den! Det går ju att sälja och byta till något annat när barnet blir tyngre/du tröttnat/du inte gillar den :wink:
Av Minea
Jag hakar på här och säger TACK för alla goda råd. :D
Vi går också i sjalköpartankar. Behöver något mer som komplement till sinon vi har nu.
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Indion ar ocksa lacker, ja... Har skrivit upp den som alternativ pa lilla listan. =)

Blir kanske en Stork Leo Turkis och/el Didy Indio Rubin. =)
Far se, inte bestamt mej till 100 annu - finns som sagt sa manga fina!

Minea, samma har. Har en skrynklig gas men ej anvand an. Var svar o knyta da jag testade... An sa lange ar det Sinosarna som galler, men daxx foruppgradering snart. =)
Användarens profilbild
Av Isanna
Gillar du ellipsen så ska du köpa den. Det viktigaste är att man trivs med sin sjal ju. Min ellips (kajsa kavats gamla) är mjuk och härlig, stadig och skön att bära i!
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Jag och mina fragor, men forutom stygnen vad ar skillnaden mellan ellips o indion? (jim ser ocksa lacker ut, och eva-...*suck*)
Användarens profilbild
Av Isanna
Que Sera Sera skrev: (jim ser ocksa lacker ut, och eva-...*suck*)
Köp en ellips eller indio då och kila in på hyrsjal.se och hyr en Eva ett tag, såg att det fanns en tillgänglig när jag var och kikade! :vågen:
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Tack for tipset fast vill inte hyra... Star mellan indio o ellipsen for nu nar det galler didysar iaf. =)
Användarens profilbild
Av Isanna
Que Sera Sera skrev:Tack for tipset fast vill inte hyra... Star mellan indio o ellipsen for nu nar det galler didysar iaf. =)
Ta den du tycker är finast av de två, bägge är bra.

Eller så lägger du ut en köpesannons på bägge så får du se vilken du får napp på först!
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Tror jag kommer kora pa Ellipsen och stor jag mej pa stygnen gar jag over till en Indio da. Kanns bast att iaf testa den jag tycker bast om innan jag ger upp iaf. =)

Men har a. fler marken att valja pa ocksa sa en ar jag inte klar.

Tackar dock ngt enormt for all hjalp, har varit ovardelig!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?