- ons feb 21, 2007 18:11
Nu dansar det myror pa tankestrangarna igen vilket resulterar i en mangd fragor!
Hoppas verkligen att nagon vanlig sjal (eller flera) har tid och lust att hjalpa mej en gang for alla...
Jag har bestamt mej, det blir vavd sjal. Fragan ar nu bara vilken/vilka!
Dom jag nosat lite pa ar;
* Hoppediz
* Storchenwiege Leo
* Didymos Ellips
* Bebina Stjärntecken
* Amazonas Carry Sling
Nu till dom gigantiskt manga fragorna...
Hoppediz:
Vad ar skillnaden mellan dom nya samt gamla sjalarna?
Vilken skall jag valja av dom olika varianterna fall jag vill ha bast avlastning?
Hur vet jag vilken farg som ar ny/gammal?
Stork Leo:
Skiljer denna sej pa ngt vis fran dom andra Storkarna och isf hur?
Hur ar den i knytning, avlastning och varme?
Didymos Ellips:
Forstatt att det ar skillnad pa dessa J-vavda och dom andra men inte riktigt vad det gor i avlastning.
Vill ha sa svala sjalar som mojligt men avlastningen ar aven den A-O. Vilka ar bast ur den synpunkten?
Bebina Stjärntecken:
Skiljer denna sej pa ngt vis fran dom andra Bebinorna och isf hur?
Amazonas Carry Sling:
Vad ar skillnaden mellan denna och Antigua? Igen, ar ute efter en sjal med maximal avlastning men helst aven sa sval som mojligt...
Av ovanstaende sjalar, vilka rekomenderar ni nar det galler avlastning, varme och kvalite?
Sen kommer ju aven fragan ang. langd...
Vilken langd rekomenderar ni till sjal nar man ar normalbyggd och 170 lang? Vill aven veta vad som behovs i sjallangd for de flesta ryggknytningarna...
(Vilka knytningar kan man 'endast' gora med den langa varianten av sjal?)
Sist men inte minst sa undrar jag vilken av sjalarna ni rekomenderar till ryggknytningar resp. magknytningar?
Jag vet att det ar en himlars massa fragor men hanger ju den del peningar pa spel. Drar mej inte fran att kopa ett par sjalar om de kompletterar varandra - men darav maste jag ju aven veta 'vilka'...
Stort tack for att ni tog er tid, uppskattas verkligen!!
- Q, vilse i sjaldjungeln...
Hoppas verkligen att nagon vanlig sjal (eller flera) har tid och lust att hjalpa mej en gang for alla...
Jag har bestamt mej, det blir vavd sjal. Fragan ar nu bara vilken/vilka!
Dom jag nosat lite pa ar;
* Hoppediz
* Storchenwiege Leo
* Didymos Ellips
* Bebina Stjärntecken
* Amazonas Carry Sling
Nu till dom gigantiskt manga fragorna...
Hoppediz:
Vad ar skillnaden mellan dom nya samt gamla sjalarna?
Vilken skall jag valja av dom olika varianterna fall jag vill ha bast avlastning?
Hur vet jag vilken farg som ar ny/gammal?
Stork Leo:
Skiljer denna sej pa ngt vis fran dom andra Storkarna och isf hur?
Didymos Ellips:
Forstatt att det ar skillnad pa dessa J-vavda och dom andra men inte riktigt vad det gor i avlastning.
Vill ha sa svala sjalar som mojligt men avlastningen ar aven den A-O. Vilka ar bast ur den synpunkten?
Bebina Stjärntecken:
Skiljer denna sej pa ngt vis fran dom andra Bebinorna och isf hur?
Amazonas Carry Sling:
Vad ar skillnaden mellan denna och Antigua? Igen, ar ute efter en sjal med maximal avlastning men helst aven sa sval som mojligt...
Av ovanstaende sjalar, vilka rekomenderar ni nar det galler avlastning, varme och kvalite?
Sen kommer ju aven fragan ang. langd...
Vilken langd rekomenderar ni till sjal nar man ar normalbyggd och 170 lang? Vill aven veta vad som behovs i sjallangd for de flesta ryggknytningarna...
(Vilka knytningar kan man 'endast' gora med den langa varianten av sjal?)
Sist men inte minst sa undrar jag vilken av sjalarna ni rekomenderar till ryggknytningar resp. magknytningar?
Jag vet att det ar en himlars massa fragor men hanger ju den del peningar pa spel. Drar mej inte fran att kopa ett par sjalar om de kompletterar varandra - men darav maste jag ju aven veta 'vilka'...
Stort tack for att ni tog er tid, uppskattas verkligen!!
- Q, vilse i sjaldjungeln...
Stolt mor till underbara Elina f. 2006-11-29 & Gabriel f. 2008-05-11