Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Funderar du på vilka tillbehö du ska ha till ditt bärverktyg? Titta in här.

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Efter att ha använt mina spikys kanske ett tiotal gånger har gummit blivit alldeles nernött på ett ställe på båda fötterna, och ser ut som om det ska gå av! Är det så usel kvalitet på de dyra broddarna? :evil: :cry:
Användarens profilbild
Av Helena
Så har det inte blivit på mina och jag har använt mina väldigt mycket de senast månaderna.

Har du rätt storlek på dem, så att de inte dras ut för mycket och gummit slits på så vis? Men de måste ju kunna tåla att man drar i dem, för det är ju så man får på sig dem.
Av Pétronille
Nu har de gått sönder, lagom till dess att vintern verkligen kommit! :evil: Jag har ju storlek 1, till mina 36 eller 37:or trodde jag knappast att jag skulle behöva spikys för storlek 42 och uppåt :cry:
Användarens profilbild
Av Helena
Pétronille skrev:Nu har de gått sönder, lagom till dess att vintern verkligen kommit! :evil: Jag har ju storlek 1, till mina 36 eller 37:or trodde jag knappast att jag skulle behöva spikys för storlek 42 och uppåt :cry:
Nej, det tror jag inte. Kanske du kan reklamera dem?
Jag har storlek 38 och också storlek 1 på mina. För stora borde ju bli fel det också, då sitter de väl inte som de ska på skorna.
Av Pétronille
Jag har mejlat babyheaven och dom ville ha en bild som jag ska ta. Och nu som det är kallt äntligen!

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?