Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Linda B
...14...... ;)

Dessa väskor var ju hur coola som helst! Måste ha en som dagisväska och en som......något annat....?
Användarens profilbild
Av Gerda
Linda B skrev:...14...... ;)

Dessa väskor var ju hur coola som helst! Måste ha en som dagisväska och en som......något annat....?
Borde vara 17 nu...

tänkte bara ha L - svart (kommande dagis o annat väska) och S - röd... gillar rött, bra shoppingväska... men så slank en S - brun också... bara för att jag fick en snygg trenchcoat av A i valentines present... så eg. får han skylla sig själv :-D
Av Linda B
...jag fattar bara inte färgerna!!! Jag tycker att det står olika beroende på om man tittar i beställningslisten eller under faq´s.....! Jag vill ju ha en L i navy blue och det finns enligt faq´s men inte i beställningslisten..... :hmm:
Av Jenny
Jag måste nog också var med denna gång!
Användarens profilbild
Av smurfis
Jag vill ha två stycken! Skickar adress å sånt under dagen! :D
Användarens profilbild
Av MrsR
Jag är jättesugen....måste fundera lite :) .

Vad kan det bli för en väska, 75+22+frakt inom Sverige 22? =120 kr ungefär, kan det stämma? :? :hmm:
Användarens profilbild
Av mammahappy
MrsR skrev:Jag är jättesugen....måste fundera lite :) .

Vad kan det bli för en väska, 75+22+frakt inom Sverige 22? =120 kr ungefär, kan det stämma? :? :hmm:
Nä nu räknar du nog lite galet.
75:-/väska är alltså priset inkl frakt för väskorna hem till mig. Men det priset är ju inte "spikat" har ännu inte fått svar från shane vilka "rabatter" vi får beroende på antalet väskor.
Men frakten för 1 väska från mig blir 22:- så då blir det alltså 97:- å sen så tar jag väl en emallageavgift på c:a 3:- så då blir det alltså 100:- inkl frakt för en väska.
Användarens profilbild
Av stumpkin
Så då har även jag mailat iväg min beställning. :D
Användarens profilbild
Av mammahappy
Boadicea skrev:Orkar inte läsa hela tråden... Var kan jag se vilka färger som finns att beställa? (Jag vill nog oxå vara med!)
I stl Large finns dessa färger: Brown, Pink, Khaki, Black, Grey, Red, Green
I stl Small finns dessa fäger: Brown, Pink, Khaki, Black, Grey, Red, Green, Brilliant blue
Av Elisa
Jag vill ha en Large i grön
Senast redigerad av Elisa den tis feb 20, 2007 22:05, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MrsR
mammahappy skrev:
MrsR skrev:Jag är jättesugen....måste fundera lite :) .

Nä nu räknar du nog lite galet.
75:-/väska är alltså priset inkl frakt för väskorna hem till mig. Men det priset är ju inte "spikat" har ännu inte fått svar från shane vilka "rabatter" vi får beroende på antalet väskor.
Men frakten för 1 väska från mig blir 22:- så då blir det alltså 97:- å sen så tar jag väl en emallageavgift på c:a 3:- så då blir det alltså 100:- inkl frakt för en väska.
Aha, missförstod innan! Tack!
Användarens profilbild
Av Anva
mammahappy skrev:Okej!
Ni som vill beställa.
Skicka mail till mig med färg och storlek.
till linda @ beavis 2000 . com
Fast utan mellanrum då :wink: Skriv gärna er adress med en gång oxå. Å sen när jag har fått alla prisuppgifter från shane vad det kommer att kosta. Så skickar jag ut mail med hur mycket det kostar och vart ni ska sätta in pengarna.
Å här kommer en bild på väskorna jag som jag tog vid förra beställningen. Så ni kan se lite hur färgerna ser ut.
Bild
Är det den grönaktiga som är racing green??
Användarens profilbild
Av ericah
Vill nog oxå ha några fler.
Användarens profilbild
Av Que Sera Sera
Hittade nu denna traden som verkar mer ratt an den forsta jag svarade i...
Vill ha 5-6 st men svart o bestamma mej for storlekarna.

Gron, Bla, Svart, Brun och Rosa...
(ev beige ock...)

Hur blir det med en L pa en som ar 170 o for tillfallet 42a Utan barn?
Vet ej vilka som skall bli sjalvaskor och vilka som skall funka som utan-barn-i-sjal vaska...

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?