Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sanfora
Hittar ingenstans i hur många grader jag kan tvätta min babyhawk, någon som vet...?
Av Aelia
40 kanske?
Användarens profilbild
Av cutypie
BabyHawks FAQ: http://www.babyhawk.com/faqs.php
How do I wash my BabyHawk? TOP
You can wash your BabyHawk on cold with just a little detergent (try putting it in a large lingerie bag or pillowcase to avoid it getting wrapped around the agitator or the straps all twisted) and then line dry. You CAN machine dry but your colors will stay brighter and more vibrant if you line dry.
:D
Jag har inte tvättat min BabyHawk än, så jag har ingen erfarenhet själv.
Användarens profilbild
Av Sanfora
Hm... Ja det är ju just färgerna man tänker på... men den är nog tvättad tidigare, för något blek är den i panelen, så kanske har den blekat till sig redan... jag kör den i 40 och håller tummar för att inget annat färgar av sig...*lever på gränsen* :?
Användarens profilbild
Av Sanfora
Tack för hjälpen, heter det också! :oops:
Användarens profilbild
Av smurfis
Sanfora skrev:Hm... Ja det är ju just färgerna man tänker på... men den är nog tvättad tidigare, för något blek är den i panelen, så kanske har den blekat till sig redan... jag kör den i 40 och håller tummar för att inget annat färgar av sig...*lever på gränsen* :?
Hur gick det? :fnissa: ...har samma fundering själv nu när jag tvättar genom hela sjalgarderoben. :lol:
Användarens profilbild
Av Sanfora
Kolla datumet, Smurfis - jag minns inte ens hur denna babyhawk såg ut, den är såld sedan länge :fnissa: Men det gick nog bra, minns inga tvättkatastrofer heller :D
Användarens profilbild
Av smurfis
Sanfora skrev:Kolla datumet, Smurfis - jag minns inte ens hur denna babyhawk såg ut, den är såld sedan länge :fnissa: Men det gick nog bra, minns inga tvättkatastrofer heller :D
I know, därav min fnissande smiley! :P
Användarens profilbild
Av Sanfora
smurfis skrev:
Sanfora skrev:Kolla datumet, Smurfis - jag minns inte ens hur denna babyhawk såg ut, den är såld sedan länge :fnissa: Men det gick nog bra, minns inga tvättkatastrofer heller :D
I know, därav min fnissande smiley! :P
Åh, jag är så trög... :lol:
smurfis skrev:...så du menar att du inte minns allt du gör? :shock: :think:
Pinsamt nog så brukar jag hävda att jag gör just det - dax att bli lite ödmjuk, tror jag 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?