Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Bild

det är en trikåsjal.. tycker inte ni att hennes rygg ser jätterak ut?
allt tyg är utbrett som det ska vara, och ja som, sagt så är ju lillan nöjd..
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Frida med Mea skrev:
Åsa med 01 och 06 skrev:Jag tycker det ser bra ut. Jag tror det beror på att hon är vaken och allert och sträcker på ryggen själv. När hon blir trött och tillslut somnar tror jag att hon kommer hon att sjunka ihop få grodpositionen.

Åsa
Tror jag också på. hon lutar sig även lite bakåt ser det ut som på bilden, jag tycker det ser bra ut.

Svårt att se på bilden, men ev kanske du ska försöka få upp hennes knän lite mer (jag vet, inte så lätt med de små stumparna.)
tror inte hin lutar sig barkåt så mycket, mest med huvudet =)
men att knäna kanske borde vara lite lägnre upp kan nog stämma, men hur gör man det? har försökt, men tycker de stannar i samma höjd...
Användarens profilbild
Av Helena
Känn efter innanför sjalen, så känner du om knäna är högre än rumpan. Man ser det ju oftast inte utanpå sjalen, men man kan ju känna efter.
Användarens profilbild
Av amöba
När jag har knutit färdigt och satt barnet tillrätta brukar jag ta tag om fötterna och lyfta dem lite samtidigt som jag skumpar barnet. Då sjunker rumpan ner och benen blir lagom böjda, tycker jag.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
ok, ska försöka "skumpa" ner hennes rumpa lite.. hoppas det fungerar, så hon får sitta så bra som möjligt!!

tack!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?