-  mån feb 19, 2007 18:08

Igår kom mannen hem från nåt mansrelaterat jippo a la ordenssällskap tillsammans med - hör och häpna:
En Hoppediz Kairo, använd fyra gånger! Hans kompis hade tagit med den från sin fru efter att maken nämnt att jag bar vårt barn i sjal ibland.
"Det är väl en sån här som du gillar..? Jag tyckte färgen var snygg..." sa han och drog lite försiktigt upp den ur en påse i all sin längd. Han hade betalt 300 för den till sin kompis.
Glad? Jaaaa...... Flera såna överraskningar tack!! Och tack till sjalkvinnan om hon känner igen sig här på forumet...
  Flera såna överraskningar tack!! Och tack till sjalkvinnan om hon känner igen sig här på forumet...
*går och gosar med sjal och bebis nu*

En Hoppediz Kairo, använd fyra gånger! Hans kompis hade tagit med den från sin fru efter att maken nämnt att jag bar vårt barn i sjal ibland.
"Det är väl en sån här som du gillar..? Jag tyckte färgen var snygg..." sa han och drog lite försiktigt upp den ur en påse i all sin längd. Han hade betalt 300 för den till sin kompis.
Glad? Jaaaa......
 Flera såna överraskningar tack!! Och tack till sjalkvinnan om hon känner igen sig här på forumet...
  Flera såna överraskningar tack!! Och tack till sjalkvinnan om hon känner igen sig här på forumet...*går och gosar med sjal och bebis nu*

med Simon
  med Simon  21/10 2005, och Malva
 21/10 2005, och Malva  16/8 2012!
 16/8 2012! 

? Antar att man alltid kan hoppas
? Antar att man alltid kan hoppas  

- By Aspasia
 - By Aspasia