Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Innana
Igår kom mannen hem från nåt mansrelaterat jippo a la ordenssällskap tillsammans med - hör och häpna:

En Hoppediz Kairo, använd fyra gånger! Hans kompis hade tagit med den från sin fru efter att maken nämnt att jag bar vårt barn i sjal ibland.

"Det är väl en sån här som du gillar..? Jag tyckte färgen var snygg..." sa han och drog lite försiktigt upp den ur en påse i all sin längd. Han hade betalt 300 för den till sin kompis.

Glad? Jaaaa...... :heart: Flera såna överraskningar tack!! Och tack till sjalkvinnan om hon känner igen sig här på forumet...
*går och gosar med sjal och bebis nu*
Användarens profilbild
Av smurfis
Det var inte dåligt! :shock:
Fler sådana underbara presenter åt alla! :vågen: :heart:
Användarens profilbild
Av Isanna
Shittpomfritt vilken kalasbra present! :shock: :vågen:
Användarens profilbild
Av Innana
Jamen just, jag skulle ju inte bara skryta, jag skulle ju ställa en fråga också :wink:

Tips på bra amningsknytningar i vävd sjal? Har bara haft trikå förut och det är ju lite annorlunda. Dotra (3 mån) gillar INTE att ligga ner. Funkar det med nåt annat bra?
Användarens profilbild
Av P
Innana skrev:Jamen just, jag skulle ju inte bara skryta, jag skulle ju ställa en fråga också :wink:

Tips på bra amningsknytningar i vävd sjal? Har bara haft trikå förut och det är ju lite annorlunda. Dotra (3 mån) gillar INTE att ligga ner. Funkar det med nåt annat bra?
Jag brukar knyta lite lösare och likson he barnet i rätt höjd.
Användarens profilbild
Av Vida
Amning:
lägg mitten av tyget bak runt midjan. För fram ändarna och korsa ovanpå magen. För ändarna över axlar/bak. Korsa på ryggen och för ändarna fram runt din midja och knyt (jag tror den kallas enkelt kryss)...

Du kan då dra i tyget på ryggen för att hissa upp och ner knytet för amning - men det är viktigt att du inte tvinnar tyget på vägen, för då blir man förvirrad var man ska dra.

En annan knytning är lika dant, men istället för att börja med mitten av tyget på ryggen, så börjar du med det på magen, för det bak - och sen fram igen! Det är en variant på omslutet, men trixet kvartstår - att hag ändarna upp och BAK över axlarna efter att du gjort korsningen/krysset som knytet ska sitta i.

HA! Glasklart! *lol*
Användarens profilbild
Av Innana
Aha du NeaVida,

nu har jag övat i dagarna två!!

Och det funkar :lol:

Tack för tips!
Användarens profilbild
Av sacha42
Vilken härlig present och överraskning :D
Användarens profilbild
Av Innana
...dessutom insåg jag efter nån dag att det är ingen Kairo, utan en Tunis. Som jag tycker bättre om faktiskt :D
Av Aelia
Vilken överasskning och den bästa present man kan få ju :lol:
Användarens profilbild
Av sanna73
Underbar present och överraskning :app:

Min man är också med i ett ordenssällskap, undrar om de säljer sjalar där också :?? Antar att man alltid kan hoppas :lol:
Användarens profilbild
Av Veronica
Vilken trevlig överraskning! Sådana borde man få fler av! :D
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Underbart! :D
Min man har inte hajjat priser på sjalar riktigt så det enda han skulle kunna tänkas fynda är billigt tyg på IKEA...
Användarens profilbild
Av sagogrynet
:vågen: Grattis!
Och vilken man! :D

Jag hade en Hoppis Tunis som första vävda sjal och jag älskade den! Den är så himla fin! Jättesnygga friska sommarfärger. (Den är såld nu efter mycket om och men... den var trots allt lite för kort för mig.) Men i alla fall, Grattis till en jättehärlig sjal till ett superpris!

Jag vill gärna se er på bild! :eld:
Användarens profilbild
Av Innana
Nu har jag in en lite dålig bild på sjalåkerskan...i bildforumet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?