Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Elwi
Ska vi göra så att alla som vill beställa något stapar upp det här så blir det lättare för mammahappy att se vad alla vill ha?!?!?!

Här är i alla fall adressen igen:

www.hammockbag.com

Elwi:
*1st Large Racing Green
*1st Large Strawberry Red
*1st Large Chokolate Brown
*1st Small Begonia Pink
Användarens profilbild
Av Gerda
Vad snygga - men vem ska beställa? Å vem/när ska man betala?

Vill haaaa!
Användarens profilbild
Av mammahappy
Det lutar åt att det kommer bli jag som gör beställningen.
Och det blir efter löning isåfall. Så vi kanske ska sätta en "deadline" på den sista februari (28:e februari).
Å sist tog jag ordrarna via mail så frågan är om det inte är smidigast så att man kan maila tillbaka kontouppgifter osv å ta emot adressen som väskan/väskorna ska skickas till.
Jag har i alla fall mailat shane nu för att få lite prisuppgifter om väskorna. Men blir det samma "prisstege" som sist så om det blir mellan 20-29 väskor så blir kostnaden c:a 75:-/väska och då tillkommer ju som sagt frakt. Har för mig att det blev 22:- för en väska och 33:- för 2-3 väskor.
Användarens profilbild
Av Gerda
Uj uj - det är ekonomiskt dödligt att vistas härinne ju!!!

Trodde inte sambon skulle bli vidare happy ;-) nu när vi beställt sjal o snart ergo... men han sa att jag kunde ta 2-3st... :-D

Tror att hans värktabletter är toppenstarka, kanske ska ge mig ut på shoppingtur imorgon också... (han är nyopererad)

mammahappy:
Vad är din mejladress?
Användarens profilbild
Av mammahappy
Okej!
Ni som vill beställa.
Skicka mail till mig med färg och storlek.
till linda @ beavis 2000 . com
Fast utan mellanrum då :wink: Skriv gärna er adress med en gång oxå. Å sen när jag har fått alla prisuppgifter från shane vad det kommer att kosta. Så skickar jag ut mail med hur mycket det kostar och vart ni ska sätta in pengarna.
Å här kommer en bild på väskorna jag som jag tog vid förra beställningen. Så ni kan se lite hur färgerna ser ut.
Bild
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
mammahappy skrev:Okej!
Ni som vill beställa.
Skicka mail till mig med färg och storlek.
till linda @ beavis 2000 . com
Fast utan mellanrum då :wink: Skriv gärna er adress med en gång oxå. Å sen när jag har fått alla prisuppgifter från shane vad det kommer att kosta. Så skickar jag ut mail med hur mycket det kostar och vart ni ska sätta in pengarna.
Å här kommer en bild på väskorna jag som jag tog vid förra beställningen. Så ni kan se lite hur färgerna ser ut.
Bild
Den fjärde från vänster, är det royal blue, har du koll på det? eller är det någon annan nyans. Jag tyckte det var dålig färginfo på hammock bags hemsida....
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
MammaHappy: Får man vara så besvärlig att man efterfrågar bilder på fyllda väskor, en av varje storlek. Antingen hängandes över en dörr eller gärna över axeln, givetvis.... (Eller finns det kanske någon fototråd sedan någon av de tidigare beställningarn, månne?)
Användarens profilbild
Av mammahappy
kaffemoster
Och ja den fjärde från vänster är royal blue, eller brilliant blue tror jag även att den kallas på deras hemsida.
självklart får du eftersöka lite bilder. Jo det ska finnas någon fototråd sen tidigare men kan inte hitta den nu.
Men här kommer lite flera bilder
Bild
Bild
Bild
Och så en med en Large jämte en Small
Bild

Det var dom bilderna jag hade. Kan nog fixa fler om det är intressant.
Dom bilderna med någorlunda fyllda väskor när jag har dem på mig det är bara Large väskor. Hade ingen bild på med någon Small väska. Men det ska väl kunna gå att ordna.
Användarens profilbild
Av LillaG
Lite fler frågor till er som har en väska... Använder ni den? Stor eller liten eller båda? Ligger den bra för barnet när ni bär? Hur känns materialt?(subjektiv fråga, jag vet) Nåt annat att tillägga??
Användarens profilbild
Av Alven
Jag har en brun L som används dagligen. Jag har också en grön som inte används alls... :roll:

De är så himla smidiga iom att de rymmer precis hur mycket som helst, men är små när man inte har så mycket i. Och så passar de ju perfekt över sjalen! :D
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
mammahappy skrev: Det var dom bilderna jag hade. Kan nog fixa fler om det är intressant.
Dom bilderna med någorlunda fyllda väskor när jag har dem på mig det är bara Large väskor. Hade ingen bild på med någon Small väska. Men det ska väl kunna gå att ordna.
Det där blev jättebra som bestlutsunderlag för mig. Tack!
Av anna m
LillaG skrev:Lite fler frågor till er som har en väska... Använder ni den? Stor eller liten eller båda? Ligger den bra för barnet när ni bär? Hur känns materialt?(subjektiv fråga, jag vet) Nåt annat att tillägga??
Jag har en large och vi använder den - mest min man faktiskt. Den är mjuk som bara den att ha på axeln. Lite som en sjal faktiskt ;)
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
Priset 75:- är det inkl. frakt från USA?
Användarens profilbild
Av AnKa
LillaG skrev:Lite fler frågor till er som har en väska... Använder ni den? Stor eller liten eller båda? Ligger den bra för barnet när ni bär? Hur känns materialt?(subjektiv fråga, jag vet) Nåt annat att tillägga??
Jag har en grå L och en röd S.
Den stora använder jag dagligen. Den är helt perfekt för kläder och grejor som ska med till dagis. Rymmer nästan hur mycket som helst :D Regnkläder och stövlar till två barn går ner utan problem.

Den lilla använder jag inte alls lika ofta men som liten extraväska är den bra att ha.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Mary_Cherry skrev:Priset 75:- är det inkl. frakt från USA?
Japp priset 75:-/st är priset inkl frakt från usa till mig.
Sen tillkommer som sagt den "svenska" frakten från mig.
Om det nu är så att vi får samma pris som den "gamla" prisstegen.
Skulle det bli dyrare sen när man räknar ihop slutsumman så får självklart ni som beställt dra er ur om ni vill.
Jag kommer skicka ut mail till alla som har beställt när jag vet lite mera vad slutsumman kommer att sluta på. Vi är redan uppe i 12st väskor i alla fall! :lol:

If you’re an avid Monopoly Go player, you kn[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?