Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Droppen
Aelia skrev:
Droppen skrev:
Aelia skrev:
Droppen skrev: Taaack vad fin!
Vad har du för stl på din? :wink: 8)
Samma som sachas :roll:
Funderat på att sälja? :twisted:
Har redan gjort :roll: :oops:
Till?
Användarens profilbild
Av thanisa
Droppen skrev:Vill se fler bilder!!!
Någon som har?
Jag har men har ännu inte tankat över de på datorn. Tack sasha för en fin sjal, hämtade nu ikväll då vi tog en sjalpromenad hela familjen. Sen vi kom hem har sjalen blivit välanvänd, fast än har inte jag testat den. Dottern har velat bära dockor hela tiden och vi fick ta en promenad med varsin bebis på magen. Så dottern som tidigare inte velat bära har burit oavbrutet i tvp timmar och testat ett antal olika ryggknytningar och magknytningar.
Användarens profilbild
Av sacha42
thanisa skrev:
Droppen skrev:Vill se fler bilder!!!
Någon som har?
Jag har men har ännu inte tankat över de på datorn. Tack sasha för en fin sjal, hämtade nu ikväll då vi tog en sjalpromenad hela familjen. Sen vi kom hem har sjalen blivit välanvänd, fast än har inte jag testat den. Dottern har velat bära dockor hela tiden och vi fick ta en promenad med varsin bebis på magen. Så dottern som tidigare inte velat bära har burit oavbrutet i tvp timmar och testat ett antal olika ryggknytningar och magknytningar.
Härligt att ni gillar den :D
Användarens profilbild
Av thanisa
Nu så kommer några bilder. Har ingen med solljus då jag själv inte sett den i solljus ännu och faktiskt inte bärt i än :( Men den känns otroligt mjuk och go så antagligen kan dottern ställa upp på att jag över ryggknytningar med den imorgon, (mycket lättare att öva med en 5-årig än med att 8-månaders de hjälper till mer själva.)

Bild
Bild
Bild

Egentligen ville dottern bära sin broder men de taskiga föräldrarna ville inte det på kvällen. Sjalen är något för lång så den fick gå ett antal varv på magen innan man kunde knyta den.
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad fin hon var i korallen :heart:
Av Aelia
sacha42 skrev:Vad fin hon var i korallen :heart:
:iagree:
Av Aelia
Droppen skrev:
Aelia skrev:
Droppen skrev:
Aelia skrev:
Droppen skrev: Taaack vad fin!
Vad har du för stl på din? :wink: 8)
Samma som sachas :roll:
Funderat på att sälja? :twisted:
Har redan gjort :roll: :oops:
Till?
Bra fråga :?
Användarens profilbild
Av Droppen
thanisa skrev:Nu så kommer några bilder. Har ingen med solljus då jag själv inte sett den i solljus ännu och faktiskt inte bärt i än :( Men den känns otroligt mjuk och go så antagligen kan dottern ställa upp på att jag över ryggknytningar med den imorgon, (mycket lättare att öva med en 5-årig än med att 8-månaders de hjälper till mer själva.)

Bild
Bild
Bild

Egentligen ville dottern bära sin broder men de taskiga föräldrarna ville inte det på kvällen. Sjalen är något för lång så den fick gå ett antal varv på magen innan man kunde knyta den.
Tack- vilka fina bilder!
Men på min skärm ser den så röd ut... :hmm:
Om man kollar på Didymos hemsida ser den ju däremot väldigt rosa ut.
http://www.didymos.de/shop-php/index.htm
Användarens profilbild
Av thanisa
Svårt att säga vad det är för färg på den. Jag hade sagt till dottern att vi skulle få en rosa-röd sjal men hon rättade mig när hon fick se den, hon tycker den är rosa. Mannen kallar den mer röd än rosa. Och jag tycker den ligger någonstans mellan röd och rosa. En väldigt behaglig färg och mannen beskrev den som en diskret sjal. Vi var på Ikea idag och då dottern är mmaig just nu så bar jag henne ch mannen sonen. Jag hade korallen och mannen katja. Och korallen är bra mycket diskretare än Katja, och det är enligt mig en härlig sjal.
Användarens profilbild
Av sacha42
Jag tycker helt enkelt att den är korallrosa :lol:
Användarens profilbild
Av Droppen
sacha42 skrev:Jag tycker helt enkelt att den är korallrosa :lol:
Där fick du allt till det! :wink:

Eventuellt är en sådan på väg att flytta hit så då slipper jag dessa färgbryderier... 8)
Användarens profilbild
Av sacha42
Droppen skrev:
sacha42 skrev:Jag tycker helt enkelt att den är korallrosa :lol:
Där fick du allt till det! :wink:

Eventuellt är en sådan på väg att flytta hit så då slipper jag dessa färgbryderier... 8)
:Hahaa:

Grattis då til en snygg sjal :vågen:
Användarens profilbild
Av jag71
Jag får väl se till att komma på en sjalträff med thanisa då min indio borde vara en rubin. Så kan vi ta kort när dem ligger brevid varanndra och i samma ljus. Vore trevligt om någon kunde tala om för mig vilken färg det verkligen är på min indio
Användarens profilbild
Av sacha42
jag71 skrev:Jag får väl se till att komma på en sjalträff med thanisa då min indio borde vara en rubin. Så kan vi ta kort när dem ligger brevid varanndra och i samma ljus. Vore trevligt om någon kunde tala om för mig vilken färg det verkligen är på min indio
Norkmedoo har sett både min fd rubin och korell :D
Användarens profilbild
Av jag71
sacha42 skrev:Norkmedoo har sett både min fd rubin och korell :D
Alltså Malmö nästa! :lol: Det är ju så att min är röd, men hittills har jag inte hittat någon bild som ser ut som min även om jag tror att det är en rubin. :lol: Kan ju vara bra att veta om jag någongång ska sälja den. :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?