Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av melon
Bild

Detta är Magnus gamla sulky från 80-talet i nya kläder! Åkpåse fodrad med fleece till kalla dagar och en "shoppingbag" i retrotyg till varmare dagar ;-) Den gamla klädseln var blå med ränder i olika färger men så smutsig att den nästan var brun. Dessutom var den trasig. Vagnen ska eventuellt kompletteras med en ratt...
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Jättesnygg!! :tumsup:

Hur klädde du om sufletten då? Jag håller på med sufletten nu och det är ju jättebökigt att få bra... :?
Användarens profilbild
Av melon
Skogskajsa skrev:Jättesnygg!! :tumsup:

Hur klädde du om sufletten då? Jag håller på med sufletten nu och det är ju jättebökigt att få bra... :?
Det fanns ingen på den från början, så den är köpt. Hjulen är också nya. Hur går det med din vagn?
Användarens profilbild
Av sacha42
vad fin den blev :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
melon skrev:
Skogskajsa skrev:Jättesnygg!! :tumsup:

Det fanns ingen på den från början, så den är köpt. Hjulen är också nya. Hur går det med din vagn?
Jo det är ju bara sufletten kvar att fixa på den...och den går inte att ta isär utan att borra och sen sätta ny popnit (vill inte och har inte ens popnit).
Destade att nåla på den och sen sy med maskin det som gick...men sömmen blir ju inge fin när man vinglar med stålramen för sufletten sådär...
Å sy för hand är ju jäääättejobbit! :shock:
Användarens profilbild
Av melon
Skogskajsa skrev:Å sy för hand är ju jäääättejobbit! :shock:
Det är nog tyvärr enda lösningen. Så gjorde jag med jeansvagnen... Det är värt det för det blir snyggt *peppa peppa*
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
melon skrev:
Skogskajsa skrev:Å sy för hand är ju jäääättejobbit! :shock:
Det är nog tyvärr enda lösningen. Så gjorde jag med jeansvagnen... Det är värt det för det blir snyggt *peppa peppa*
Jo...börjar inse det...doh! :lol:
Av Enid
Ååh, vad fint!

Tycker dom där gamla chassina i krom är så himlarns vackra.
Användarens profilbild
Av Isanna
Skitsnyggt! :tumup: Du råkar inte ha nåt braigt mönster på påsen?
Användarens profilbild
Av melon
Isanna skrev:Skitsnyggt! :tumup: Du råkar inte ha nåt braigt mönster på påsen?
Jag kan rita upp det till dig och skicka på posten om du vill? PM'a adress! (Jag ska jobba kväll nu idag och imorgon så du kan tyvärr inte få det förrän i slutet på veckan... )
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefin!
Av Jun
Skogskajsa skrev: Jo det är ju bara sufletten kvar att fixa på den...och den går inte att ta isär utan att borra och sen sätta ny popnit (vill inte och har inte ens popnit).
Destade att nåla på den och sen sy med maskin det som gick...men sömmen blir ju inge fin när man vinglar med stålramen för sufletten sådär...
Å sy för hand är ju jäääättejobbit! :shock:
Går det inte att limma den då? Så gjorde jag med en lampskärm jag inte lyckades få till :)
Av Sussi med Maja
Vad snyggt det blev! Vad duktig du (och många andra här) är! Jag bara tror att jag ska göra en massa grejer, men det stannar på planeringsstadiet :oops:

Sulkyn ser ut att vara en likadan som min äldsta dotter fick i 2-årspresent 1983 :)

One of the most satisfying parts of Monopoly Go is[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?