Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sia
:idea: :idea:
Borde man inte kunna göra egna krypbyxor av ett par strumpbyxor och en sats "gör dina egna halksockor" ??
Nån som har provat?
Användarens profilbild
Av LillaG
Jag har inte provat själv... Men har pratat med en som fått just sådana strumpbyxor. De hade skrivit barnets namn i rumpan & gjort nå mönster på knäna. Tror det funkar alldeles utmärkt. :D
Av Enid
"Gör dina egna halksockor"-sats, vad är det för något? *Nyfiken*
Av Sia
Det är en sats med små sockar och en tub med halksockegummi som man kan göra egna mönster under sockarna som halkskydd.
En våt dröm för hempysslare :floet2:
Av Vinterhumlan
Jag köpte sån där "puff-färg" på panduro och slaktade ett par gamla strumpor för att göra knäskydd med antihalk. Den där puff-färgen från Panduro rekommenderar jag dock inte. Det hela skulle ini ugnen för att puffa till sig. Det rök och luktade ve och fasa. Till slut tog jag ut dem, 1 eller två minuter för tidigt så nu klibbar de mest ihop med sig själva, fast de är ett grymt städredskap, varenda litet dammkorn fastnar på dem då B kryper med dem :D
Användarens profilbild
Av AnneliJ
Men hörni, vad är det för sorts färg i tuben? Finns den inte att införskaffa någonstans så att man faktiskt kan välja färg(er) själv? :hmm: Nån som vet nåt mer? Jag blev jättejättejättesugen på att pyssla antihalkstrumpbyxor.

Wrath of the Infinite is a major expansion in Path[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?