Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vem bär Sjalbarnet mest?

Sjalpappan
18
12%
Sjalmamman
132
88%
Annan - sykon, farfar, granne eller vem det må vara
Inga röster
0%
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
helt klart sjalmamman (jag) tror det blir svårt att charma pappan att bära i sjal, men i någon form av sele skulle det nog gå bättre! när vi är ute med vagnen tillsammans är det alltd han som kör den, så jag tror han gärna skulle bära, men inte i sjal!
Användarens profilbild
Av Scharlott
Vi bär nog lika mycket 8) Pappan dock i Ergo medan jag som mamma kan ha diverse andra bärsjalar, bärpåsar, mei tai. Fast numera så det är inte så långa stunder åt gången som vi bär - Jesper vill nämligen helst gå själv :lol:
Av babapop
Ja, det beror väl på vem som är ledig. Just nu är jag ledig så nu är det jag som bär mest till vardags. (Utom just den här veckan då jag är sjukskriven.) När sjalmamman var ledig bar hon mest...
Användarens profilbild
Av Luna
Luna skrev:
Beatrice skrev:Jag tror att sjalmamman och sjalpappan bär lika mycket i vår familj. Saknade det alternativet, så jag valde sjalmamman eftersom jag är den mesta sjalentusiasten av oss två.
Jag tänkte inte på det alternativet LIKA MYCKET när jag gjorde omröstningen. Nu försökte jag lägga till det men det gick inte att ändra i efterhand.

Vad bra att sjalpappan hemma hos er fattat att det är praktiskt, det verkar ju vara flera pappor som inte provat alls.
April skrev:Jag saknade "Vi bär ungeför lika mycket, när tillfälle ges" ;-)!
Lottie skrev:Vi bär nog lika mycket 8)
Tväråna skrev:Jag saknar också alternativet "Lika mycket".
Helt klart så missade jag :oops: alternativet LIKA MYCKET när jag gjorde omröstningen men kul att veta att det är flera som är "jämlika" på bärfronten. :D
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Tinker skrev:Sjalmamman som bär mest här hemma.
Mannen tycker det är "omanligt". :wink:
Dessvärre är det likadant med min man. :( Dessutom tror han att man skämmer bort de med för mkt näthet när man bär.
Han bär MASSOR i famnen så jag förstår inte riktigt skillnaden men sure, jag får säkert fortsätta bära A tills han är 15, eller vad tror ni? :lol: :wink:
Användarens profilbild
Av mejamy
Sjalmamman bär mest...för att inte säga nästan enbart. Pappa ställer upp, men sjalbarnet föredrar att bäras av mamma :? Idag när hon velat sjala nästan hela dan så försökte vi byta av lite...jag menar pappa är ju faktiskt starkare...men icke då...sjalbarnet skulle åka sjal på mamma :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?