Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Ingrid skrev:Kristina: Då får vi väl ordna en sådan åt dig!
Wohoo! När kommer dom? Hur gör Hoppediz förresten med "nya" längder, är det något dom ska börja med allmänt eller bara typ specialbeställningar?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nej, det är inget de ska börja med, utan det blir bara på beställning. Men det är väl inte omöjligt att det kanske börjar med det om det visar sig sälja bra här, vad vet jag!

Och nog ska det väl finnas någon sjal kvar till dig också, AnKa! Jag vet hur det är, vi har också precis köpt hus, så det blev ingen semesterresa för oss i år, utan staket till tomten så att Anton inte ska kunna rymma...
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Attans jag som just skaffat en Girasol 4,1 annar hade en havanna i den längden varit ett klockrent val.
Användarens profilbild
Av Ingrid
Ja, det var väl attans också Pia! Du som har velat ha en sån ett tag. Men då får du ju testa Girasolen å andra sidan.

Har du förresten sett mitt meddelande på "gör själv" att jag kommer att få köpa Hoppediz på metervara för vidareförsäljning? :)
Användarens profilbild
Av Fiffi75
Jo du Ingrid det kan man säga att jag har.........
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nu är de nya längderna (3,6 och 4,1 m) på Hoppediz på ingående! :) De kommer i mitten av nästa vecka. Färgerna blev:

Dublin
Havana
Lille
Luzern
Montreal
Dehli
Osaka

Jag har inte beställt hem så många eftersom det här är en test. Det kommer information på hemsidan snart också.

/Ingrid
Användarens profilbild
Av melles mamma
jaa!!! jag är på jakt efter en 3,6:a och hoppizen är jag nyfiken på :D

har du något hum om priset.....?
Användarens profilbild
Av melles mamma
toppen! och när kan dessa tänkas komma :?:
vill ha nu :wink:
Användarens profilbild
Av Ezereht
2m så man kan köpa och sy ringsjal av?
Användarens profilbild
Av melles mamma
då kan ju melle och jag passa på att titta in i nya butiken :D för jag kan absolut inte välja färg på nätet, OMÖJLIGT!
har de kommit idag.....?
Användarens profilbild
Av Ingrid
Nu har de äntligen kommit, speciallängderna av Hoppediz!

T.o.m. postdamen, som kör ut mina leveranser, kommenterade att det har stått så mycket i tidningen om bärsjalar nu och att hon försöker övertala de hon känner att prova bärsjal! Kul!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?