Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
sacha42 skrev:Men hallå de råååsa var ju helt underbaraDessa sjalar är från en tidigare kollektion än de som kom från Calin Bleu till Sverige förra sommaren. Därför finns de inte hos några av de svenska återförsäljarna![]()
Varför har ingen återförsäljare i sverige tagit in dem
annikar skrev:Jättefina!Ska nog vänta lite då, måste spana in nyheterna!
Förra året beställde jag direkt från www.calinbleu.co.uk Har för mig att det blev lite billigare.
Tillgägg: såg just att det inte fanns så mycket att köpa där nu. Men nya kollektionen kommer i mars
Lottie skrev:Menar du att de har funnits hos svenska återförsäljare och att jag har misssat det!!!sacha42 skrev:Men hallå de råååsa var ju helt underbaraDessa sjalar är från en tidigare kollektion än de som kom från Calin Bleu till Sverige förra sommaren. Därför finns de inte hos några av de svenska återförsäljarna![]()
Varför har ingen återförsäljare i sverige tagit in dem
Alven skrev:Om man kollar på calin bleus hemsida så anar man en turkos broderad sjal som ligger under vårnyheter!Lottie skrev:Menar du att de har funnits hos svenska återförsäljare och att jag har misssat det!!!sacha42 skrev:Men hallå de råååsa var ju helt underbaraDessa sjalar är från en tidigare kollektion än de som kom från Calin Bleu till Sverige förra sommaren. Därför finns de inte hos några av de svenska återförsäljarna![]()
Varför har ingen återförsäljare i sverige tagit in dem![]()
![]()
![]()
Men den nya kollektionen som kommer i mars, är det nåt liknande tro? De broderade linnesjalarna väckte habegär som heter duga, och om det kommer fler liknande...
mammahappy skrev:*håller för ögon och öron å ropar BIIIINGOOOO*
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?