Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sus
Nästa lördag ska Pelle döpas. Vi kommer att vara utomhus i samma skogsbacke som vi gifte oss. Det är en liten bit att gå för att komma till platsen och eftersom det är vinter vill jag helst kunna bära innanför jackan, det går ju med en ringsjal, men Pelle börjar bli lite tung för min fest-ringsjal, och nu har jag ju fått hem en underbar indio som skulle passa utmärkt att bära honom i till dopet. Men hur knyter jag så att inte dopkänningen blir alldeles knölig. Det går ju inte att korsa sjalen under benen till exempel...
sus skrev:Nästa lördag ska Pelle döpas. Vi kommer att vara utomhus i samma skogsbacke som vi gifte oss. Det är en liten bit att gå för att komma till platsen och eftersom det är vinter vill jag helst kunna bära innanför jackan, det går ju med en ringsjal, men Pelle börjar bli lite tung för min fest-ringsjal, och nu har jag ju fått hem en underbar indio som skulle passa utmärkt att bära honom i till dopet. Men hur knyter jag så att inte dopkänningen blir alldeles knölig. Det går ju inte att korsa sjalen under benen till exempel...
Du får lägga honom ner i vagga...
Man går ju inte ett maraton så men Amelia älskar att ligga i vagga när hon är trött och ledsen och mysig. Julian låg gärna i vagga i somras när han var det minst trött.
Användarens profilbild
Av sus
fantasiflicka skrev:Man går ju inte ett maraton så men Amelia älskar att ligga i vagga när hon är trött och ledsen och mysig. Julian låg gärna i vagga i somras när han var det minst trött.
Hummm. tänker du dig en vagga i vanligt dubbeltX då? Det borde ju funka, om han tycker det är okej att ligganer lite. Just nu är han väldigt mycket för att sitta upp eller stå... :roll:
sus skrev:
fantasiflicka skrev:Man går ju inte ett maraton så men Amelia älskar att ligga i vagga när hon är trött och ledsen och mysig. Julian låg gärna i vagga i somras när han var det minst trött.
Hummm. tänker du dig en vagga i vanligt dubbeltX då? Det borde ju funka, om han tycker det är okej att ligganer lite. Just nu är han väldigt mycket för att sitta upp eller stå... :roll:
Hmm, ja hur gjorde jag??? Ja, oftast använder jag ju ringsjal om det ska till vagga. men jo, jag har lagt dem i en sådan snabb enkel variant som man har färdigknuten, vet du vilken jag menar?
Användarens profilbild
Av sus
menar du när man börjar med att lägga sjalen om midjan bak och sen korsar på framsidan, nerifrån och upp och sne kors på ryggen också...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?