Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bettan
Vad är skillnaderna mellan BB-slen 4,9 och Bebina 4,6? Någon kvalitetsskillnad? Vilken är mjukast och tunnast? Vilken avlastar bäst vid ryggknyt? Jag är helförvirrad, för mig verkar det vara samma sjal men i olika längder och färger. Finns det längre bebinasjalar utan stjärntecken? Vem säljer i så fall sådana?
Användarens profilbild
Av Bettan
En fråga till... och hur skiljer sig dessa sjalar från Amazonas carrysling 5,1?
Användarens profilbild
Av sacha42
Kan kanske inte hjälpa så mkt men, min bebina stjärntecken är mjukare och tunnare än de BB-sling som jag har klämt på. Bebinan avlastar lika bra. Vet inte hur de avlastar jämfört med Amasonasen men jag kan tänka mig att BB-slen och bebinan avlastar bättre :D
Användarens profilbild
Av Delfinen_78
Skillnaden mellan Carry Slingen och en rutig Bebina (som är den bebina som jag testat) är ganska marginell både vad gäller tjocklek på sjalen, mjukhet, avlastning etc. Den största skillnaden tycker jag ligger i att carry slingens ändar är väldigt mycket sneddade under en lång bit av ändarna (har för mig att det var nästan 70 cm i varje ände som var sneddat på min carry sling 5,1).
Det är det ju både för- & nackdelar med - knuten blev ju betydligt mindre med carry slingen, fast å andra sidan blir det rätt rejäla svansar och om man kom ut på det sneddade när man skulle knyta gjorde ju det att det kunde vara svårt att spänna kanterna ordentligt. FAST å andra sidan (eller tredje sidan kanske :roll: ) så tycker jag nästan att det negativa jag nämnt här med carry slingen uppvägs av prisskillnaden mellan den och bebinan.

BB-slen har jag aldrig testat så det kan jag inte uttala mig om
Användarens profilbild
Av Helena
BB-slen är väl också handvävd liksom amazonas carry sling.

Bebina är maskinvävd.
Användarens profilbild
Av Bettan
Hmmmm... kanske har jag blivit lite klokare, men bara kanske... Samtidigt som jag hade bestämt mig för att sälja av lite sjalar har jag ju gått och blivit helt fångad av tanken på bara eeen till... och då blir det en bebina eller bb-sling - men jag vill definitivt inte ha någon sträv sjal. Det låter det lite som att bb-slingen är. Stämmer det? Det är precis vad jag inte gillat med min hoppiz. Nej, så mjuk som möjligt från början. Men längd... ja, det är frågan...
Hilfe!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?