Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Eulalia
Nu har vårt efterlängtade sjalbarn :love: kommit och vi åker mer än gärna vår oligröna tricot-slen :heart: .
Men hur förvarar man sjalen de stunder den inte används? Den är ju ganska lång och nu ligger den slarvigt slängd i soffan eller över en stol i väntan på användning och det ser lite tråkigt ut...
Hur gör ni? Och hur gör man om man har fler än en sjal :shock: ?
Användarens profilbild
Av Kusmi
jag har en sjaltvättkorg där jag slänger ner dem , när de inte används, är ingen vidare årdningsmänniska så jag orkar inte stå och vika.
Användarens profilbild
Av sarahlc
vi har en stor korgkista i hallen där sjalar +en del annat åker ner huller om buller.
Användarens profilbild
Av annemi
Lite här och där :oops:
Användarens profilbild
Av P
Våra sjalar viks lite slarvigt ihop och hängs över en byxgalje i hallen. Brukar hänga en två tre stycken på varje galje.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Har en sån där byxgalge (brallis) från ikea som hänger på bak/insidan av sovrumsdörren... där SKA de eg vara o är också för det mesta - men sen ligger ofta bärpåsen drällande på sängen, ringsjalen redo i påsen på vagnen osv... :wink:
Av dora
de som används (ergon och ringsjalen) hänger i hallen. de andra ligger i skåpet.
Användarens profilbild
Av Gullan
annemi skrev:Lite här och där :oops:
Här oxå :( Har en dröm om nån smart upphängning... den blir nog klar lagom tills D börjar gymnasiet... ;)
Användarens profilbild
Av mama sara
jag slänger allt ovikt i en korg också, o sen motiverar jag detta med att sjalar blir gosigare när de får skrynkla till sig ordentligt :wink:
Användarens profilbild
Av Kristina
Mina sjalar och ergo ligger oftast i sina lådor i garderoben.
Användarens profilbild
Av MS Frog
mama sara skrev:jag slänger allt ovikt i en korg också, o sen motiverar jag detta med att sjalar blir gosigare när de får skrynkla till sig ordentligt :wink:
JAAA!! Det är det jag ska skylla på :wink:
Mina brukar ligga i en hög i skrubben under trappan.
Användarens profilbild
Av sanna73
De flesta ligger hopvikta på hatthyllan, men den som används just nu ligger slängd på soffan eller i vår säng.
Maken vill dock ha tillbaka hatthyllan - så jag funderar på en låda i sovrummet. Men vi får se när jag faktiskt kommer mig för att ända något :wink:
Användarens profilbild
Av amöba
Jag försöker ha mina sjalar hängande i hallen på en byxgalge (brallis) från Ikea. Bärpåsen ligger oftast någon annanstans och Ergon hänger oftast på en krok brevid.
Användarens profilbild
Av sacha42
Den som används under veckan hänger på krokar, de andra är vikta på en hylla. Sen så byter jag ut dem så det blir nya nästa vecka :D
Av Aelia
Mina ligger i Bens garderob på översta hyllan
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?