Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mama sara
Skrev ju om min nydebuterade sjalpappa för några dagar sen. glömde ju skriva att han samma dag smygmyst med lillan i sjalen i en timme medan jag var o handlade! jag bara pedagogiskt tvingade honom att snöras in i "en busenkel knytning som du faktiskt kan klara själv" innan jag åkte iväg, förväntade mig att han skulle knyta upp så fort jag stängt ytterdörren, särskilt eftersom svärmor med man dundrade in när jag gick. när jag kom hem fick jag berättat för mig att pappa o dotter hade spelat blues o sjungit, o knallan som älskar musik hade tydligen farit med huvet efter varje nytt ljud. Men det var inte förrän efter en stund som jag fattade vad han menade, han hade spelat gitarr med henne insjalad på magen o med gitarren på hennes rygg - inte satt ner henne på golvet framför sig som jag trodde.. Tyvärr har jag ingen bild, har ju inte ens sett det själv! Men jag vågar inte riktigt be honom göra om det igen, man ska väl skynda långsamt.. men kan det vara en urban hippie-dad in the making??!! :o :loving: :app:
Användarens profilbild
Av Isanna
Det lossnar ordentligt hos er! Vad mysigt att sjalbarnet får mysa i sjalen med pappa också!

Det är det vackraste jag vet nästan, D som bär Isa i sjalen. :heart:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
åh va mysigt! tror inte jag skulle lyckas charma min sambo att ta på sog sjalen =) även om han är väldigt positiv till den, när det sitter på mig! haha
Användarens profilbild
Av Blixa
Myspappa, akta dig så att han inte tar all sjaltid bara :wink:
Användarens profilbild
Av Mary_Cherry
MammaTillFelicia skrev:åh va mysigt! tror inte jag skulle lyckas charma min sambo att ta på sog sjalen =) även om han är väldigt positiv till den, när det sitter på mig! haha
Det är så det funkar här också. :D
Av Linda B
Å vad härligt för dem bägge!!!! :D Kul att hon gillar pappans musik också!!! :D

Min man har provat att bära faktiskt men bara för att Filippa kom och sa att hon ville åka sjal (hemmasydd på nästan sex meter, tog till lite extra med tanke på att min man är lång och bredaxlad... ;)) och jag kunde ju inte bära (brutit benet). Så pappan knöt upp henne på ryggen, riktigt bra för att vara ovan på alla sätt! Fast han tyckte att det kändes lite osäkert och vingligt....fick inte riktigt till det... Hoppas att han provar igen!!! Han vill iaf att jag ska sy en ringsjal i camo så jag köpte tyg snabbt som attan!!!! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
åhh så mysigt :D
Användarens profilbild
Av annemi
Mary_Cherry skrev:
MammaTillFelicia skrev:åh va mysigt! tror inte jag skulle lyckas charma min sambo att ta på sog sjalen =) även om han är väldigt positiv till den, när det sitter på mig! haha
Det är så det funkar här också. :D
Här med :?
Ett tag var han på gång, men....
Användarens profilbild
Av Lumlum
Han är ett föredöme, maken din!!! :D :tumsup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?