Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur är det egentligen, har sett att det är en del som är sugna på att beställa Beco så jag undrar om det kan tänkas vara några som vill sambeställa? Möjligen med lite rabatt, vi får se vad som sägs, har pratat med Beco. :vågen: PM:a om intresse finns. :notes:

Kolla på http://www.ecobabies.com/
Senast redigerad av Isanna den tor feb 15, 2007 19:57, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Isanna
Thea skrev:Skulle du bara kunna hinta om vad den kostar. Nu innan den eventuella rabatten och efter :D
Jag vet faktiskt inte, men jag har för mig att den senaste som jag hörde som beställde till Sverige fick betala 940:- inkl frakt. Men då var det otullat. Tror att vi snackar 10% rabatt, men det har ni inte hört här.
Användarens profilbild
Av emmahawk
det skulle kanske vara det som talar emot en sambeställning just detta med tull... :roll: större risk att det fastnar möjligen. Annars kan jag bara rösta för becon som sagt! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
emmahawk skrev:det skulle kanske vara det som talar emot en sambeställning just detta med tull... :roll: större risk att det fastnar möjligen. Annars kan jag bara rösta för becon som sagt! :D
Du kanske har en till salu snart?! :shock: :D
Användarens profilbild
Av cutypie
Har mailat till sneglehuset.com som är en dansk sida so också säljer Becon, där kostar den 920,-DKK = 1143,-SEK inkl portot

Om vi vill beställa från http://www.ecobabies.com får vi väl göra det innan fredag, för att de då slutar ta emot beställningar för 3-4 veckor.
IMPORTANT: as of Friday 2/16/07, we'll be CLOSED to new orders for 3 or 4 weeks. Orders placed by this Friday will be processed within our current turn around of 2-3 weeks. Thank you for your understanding.Prints which will NOT be available at reopening: Brown Kashmir, Blue Stripe, Mod Squares, Jolly Rodgers, Gothic Rose. If you'd like to order a Beco with one of these fabric, please, place your order prior the 2/16/07.
Användarens profilbild
Av LillaG
Thea skrev:Skulle du bara kunna hinta om vad den kostar. Nu innan den eventuella rabatten och efter :D
Priset innan rabatt är din Beco ($ 109-125) + $ 12 i frakt. Sen beror det på dagsformen på dollarn... idag runt 7,16 kr.
Användarens profilbild
Av cutypie
Nu måste jag fråga lite dumt :roll: , hur funkar det egentligen med ett coop?
Vem betalar man till, vem ska varan levereras till och hur kommer den sen till mig? Det kostar ju också att skicka inom Sverige, eller är det bäst med lokala coop?
:hide:
Användarens profilbild
Av LillaG
cutypie skrev:Nu måste jag fråga lite dumt :roll: , hur funkar det egentligen med ett coop?
Vem betalar man till, vem ska varan levereras till och hur kommer den sen till mig? Det kostar ju också att skicka inom Sverige, eller är det bäst med lokala coop?
:hide:
Ingen fråga är för dum för att ställas! :wink:

En person beställer åt många personer & levereras också till den personen. Sedan skickar personen vidare till alla som beställt. Och ja, man får betala portot inom Sverige (och sin del av portot till Sverige), men tanken är att det i slutändan ska bli billigare än vad det blir om du beställer själv.

Lokala coop är bra & fraktfria inom Sverige... men kanske inte möjligt när det är en så udda grej som beco vi vill ha.
Användarens profilbild
Av Isanna
Vi är ett par intresserade än så länge, 5 st iallafall.

Antingen så beställer vi innan fredag eller så väntar vi och beställer om en månad när de öppnar igen. Kanske fler vill vara med då?

Sen måste jag kolla upp frakten, vad den kan tänkas bli.

Vad tror ni? Beställa nu eller invänta fler och beställa om 3-4 veckor?

Är det fler som vill vara med om vi tar senare?
Användarens profilbild
Av Isanna
Ja vad säger ni, vi är inte många intresserade så antingen så skjuter vi på det ett tag eller så beställer vi senast imorrn. Jag kan precis lika gärna vänta ett tag och hoppas att vi blir fler. Men jag vet att det är några otåliga, just nu är vi 6 st intresserade.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag kan tänka mig att vara med, men jag vill nog gärna vänta en månad :roll:
Användarens profilbild
Av cutypie
Iofs är jag lite otålig, men sen kom jag på att de kanske får in nya mönster igen om de öppnar igen? (de tar ju bort några också) :floet2:
Kanske det lönar sig att vänta ?

Röstar på att vänta i en månad.

Blir det en verkligen billigare om man nu räknar in frakten inom Sverige också?
Användarens profilbild
Av Ester
ev intresserad - väntar gärna in nya mönstren
Av Aelia
kanske, gärna om 1 månad :roll:
Användarens profilbild
Av Isanna
Då tycker jag att vi väntar till de öppnar igen!

Fast ni som ska ha Gothic Rose får nog beställa nu, det var väl ett av mönstren som inte skulle komma igen? Aja, kolla hemsidan, jag kan minnas fel...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?