Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av sacha42
Ja om ni inte använder den låter det ju som en bra idè :lol:
Av surftrollet
Jo, men det är mest jag som bär. Om vi blir vagnlösa så innebär ju det att han måste bära när han är hemma själv med, vilket knappt har inträffat än. Jag visste inte att han var så positiv till det. :)
Användarens profilbild
Av thanisa
Sa min man häromveckan.Vi har ställt undan den, vi har ju ändå inte använt den sedan jag var i varberg på spa i oktober och behövde ett ställe där Finn kunde sova när jag åt på kvällen. Känns så lyxigt att slippa all packning när man ska iväg,vi har en liten sedan men den är långt ifrån full när vi åker bort, det för att vi slipper vagnskrället.

Här bär mannen var dag så han använder inte heller vagnen något.
Användarens profilbild
Av Isanna
Ja man får många sjalar för en vagn! :lol: 8)

Själv behåller jag vagnen, Isa älskar att sova ute i den på dagarna så den är toppen!
Användarens profilbild
Av Luna
esarina skrev:Jo, men det är mest jag som bär. Om vi blir vagnlösa så innebär ju det att han måste bära när han är hemma själv med, vilket knappt har inträffat än. Jag visste inte att han var så positiv till det. :)
Det är väl en jättebra anledning att göra sig av med vagnen. Att ni inte använder den NU och att din man föreslagit det själv. Då blir han ju tvungen att bära. Inte för att det ska vara ett tvång att bära, men om han börjar så är det nog svårt att sluta. Min sambo är den som burit mest av oss och det är jag :vågen: glad för! Vi har vagnar men de står mest oanvända.

Vad är det för en vagn föresten. Ligg, sitt, kombi, kärra?
Av belinda
Vi funderade på om vi skulle sälja vagnen förut innan Lowe blev 7 mån och sov 2-timmarspass. Då blev den plötsligt jättepraktisk! Ingen av oss orkar gå runt med honom sovandes på magen sålänge, och i vagn kan man söva om om han vaknar :D Så jag är glad att vi behöll den, även om den var totalt överflödig innan ca sju månader.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?