Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
ÅÅÅHHH vad fint! Hur lång tid tog det?
Användarens profilbild
Av sacha42
åh vad fint :D
Användarens profilbild
Av Elin G
Jisses så söta. Jag vill också hinna sticka (och nu borde jag lämna datorn och sätta mig och sticka på den där fuskpolon som måste vara klar till sportlovet :roll: )
Användarens profilbild
Av Kusmi
Woow skulle jag aldrig orka.
Användarens profilbild
Av Gullan
Effektiv tid - inte lång tid alls... Jag har stickat mycket. Men på 1½ vecka var det helt klart, nu ska jag bara tvätta dressen och packa in den i sött paket :) Tanken är att syrran ska få paketet nu och öppna det på BB :)
Användarens profilbild
Av Kusmi
vad kul, hade jag fått något liknande hade jag uppskattat det mycket.
Användarens profilbild
Av zandrama
borde jag hinna med att sticka ett set innan lillebror är här då... I allafall om jag gömmer undan alla sladdar till datorn... :oops: :roll: 8)
Användarens profilbild
Av Gullan
Jag stickar för att hålla mig vaken på kvällen framför TV'n. När jag inte orkar sticka längre, är det ingen mening att försöka vara vaken längre... då går jag och lägger mig. Så det blir nån ½-1 timme om dan i alla fall :)

zandrama: ta ett enkelt mönster t.ex. från www.garnstudio.com och stickor 4 så går det rätt fort. Eller gå in på en garnaffär och säg vad du söker efter så brukar de ha rätt bra koll. Bebiskläder är så kul att sticka för det går jättefort!
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Fantastiskt fint! :tumsup: :love:
Din syster kan inte bli annat än jätteglad (o rörd... skulle iaf jag blivit)

(Stickar du på beställning också? om man frågar riiiktigt, riiiktigt snällt.... :roll: )
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Gullan skrev:Det här setet är en "Välkommen till världen"-present till mitt syskonbarn, bf 2007-04-07. Det är stickat i avanti cotton, ett jättemjukt härligt garn som passar fint till babykläder.
*nickar medhåll* Jag har precis stickat färdigt en babyfilt i det garnet, och det är verkligen jättemjukt och skönt.

Jättefin dress!
Användarens profilbild
Av Fina
Å vad gulligt! Fina kläder! Håller med dom andra, din syster kommer säkert att bli jätteglad för kläderna. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?