Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Ja, min Alva gör det iallafall. Jag plockar oftast fram en sjal som jag tycker att vi ska använda, den brukar oftast inte duga utan hon springer dit vi har sjalarna och väljer en annan. Idag tex. hade jag tagit fram en hoppe, men Alva visade envist att det var girasol liljan hon ville åka idag :lol:
Brukar era barn vilja välja sjal med??
Användarens profilbild
Av Siena
Ruben brukar komma dragande på amazonas carry slingen eller hoppe kapstadt. Men han blir inte tjurig om jag tar någon annan. Men om han är på sjalhumör funkar det inte med ergon...
Användarens profilbild
Av Elin G
Nemo verkar strunta i vilket. Bara han får bli buren är han nöjd :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Om Alva fick välja, skulle hon bara åka easy regnbåge :lol: Hon blir alldeles till sig i trasorna när den åker fram. Nu är jag en mamma som gärna bär i andra sjalar, men Alva misstycker inte till att åka lite didymos eller hoppe. Jag misstänker att hon gillar färgerna i easyn. Jag vet att jag skulle ha älskat den om min mamma hade haft en sådan när jag var liten :)
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Nu bär jag A i Ergon eftersom det oftast bara blir en kortare stund med ytterkläder på men han bara ÄLSKAR Bebina stjärntecken annars... misstänker att jag inte kommer få bära lillasyster i den utan protester, han tycker att det är HANS sjal....
Användarens profilbild
Av tinaw
Jajamen. Men ofta stannar det vid att de väljer mellan långsjal och mei tai.
Användarens profilbild
Av ernamalin
Nej, inte ännu men hon är ju å andra sidan bara 5 månader. Hon visar dock tydligt hur lycklig hon blir när jag tar fram sjal eller sele så jag känner mig iaf säker på att hon gillar det :wink:
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jo, ibland duger inte mitt val av sjal :lol:

för ett tag sedan stod timoty vid sjalbergshyllan och pekade och jag tog
ner och försökte förstå vilken sjal han menade, efter stor frustration landade
pekfingret på florins grönblommiga mt :app: ... men det var genast högljudda
protester när jag började knyta på mig selen
... timoty skulle ju ha den på sig själv :loving:
Användarens profilbild
Av Isanna
Näpp, Isa är än så länge nöjd med alla sjalar, men det vore ju bra om hon kunde välja så slipper man ha bestlutsångest vid sjalarna varje gång! :lol:
Användarens profilbild
Av jag71
Skrutt väljer själv vilken sjal som ska användas. Han väljer sjal till små töserna också, dem får tex inte använda norrskenet för det är hans!
Användarens profilbild
Av annalys
Det händer. Speciellt kan David ha åsikter om det ska vara Ergo eller sjal, jag tror han föredrar sjalen.

Simon frågar jag oftast.

Men jag bär ju inte så mycket.
Användarens profilbild
Av Tiz
Oja!
GOLL skriker han och springer och hämtar Nairobin (Goll=gul). Inkan går inte! Fast det är nu sedan i höstas ungefär, så från 2-år och framåt :) Innan brydde han sig inte.
Användarens profilbild
Av zandrama
Inte än, men han bär gärna omkring på MT'n och gosar med den. :heart:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
haha gu va kul att barnen har favorit sjalar! inte så konstigt när man tänker efter, men har aldirg tänkt att det kan vara så att den som bärs är den som bestämmer i vad =)
får nog vänta ett bra tag innan min älskling (2.5mån) kommer ha en åsikt =)
Användarens profilbild
Av sacha42
Gjorde ett nytt försök med hoppen på eftermiddagen då hunden skulle ut, men Alva sprang till girasolen igen och drog i den :roll:
Frågade om hon inte ville åka hoppen, NÄ sa hon och drog mer i girasolen. Blev så nöjd då hon fick sin vilja igenom :lol: :heart:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?