Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tiz
Satt och kollade på Saltön när jag nattade Ville. Där satt dottern till Emilie och Blomgren med sin bäbis i en kortsjal :Hahaa:
Användarens profilbild
Av sacha42
Tiz skrev:Satt och kollade på Saltön när jag nattade Ville. Där satt dottern till Emilie och Blomgren med sin bäbis i en kortsjal :Hahaa:
så mysigt :D
Användarens profilbild
Av Elin G
Det avsnittet ska jag se på nätet på söndag eller nåt :D
Användarens profilbild
Av ZaZi
Och precis då stod jag i duschen!!! :hopmad:

(men hon som spelade dottern är faktiskt en bekant till mig... så jag mååååste se reprisen!)
Av EmmaD
det missade jag :(
Men jag såg när de spelade in cafébranden i Haga. Skulle precis hämta min son inne på den gården och gissa om jag blev nervös först när jag såg röken :)
Av Aelia
Vad roligt med lite reklam 8)
Användarens profilbild
Av lenaj
Jag såg det först, och tänkte men vad är det för konstig sjal, inte hade jag en tanke på att hon bar en bebis!! :roll: :D
Sen kom jag ju på det så klart, tufft med bäring i bästa sändetid!!! :D
Användarens profilbild
Av sarahlc
:lol: då vet jag vad min kära mamma kommer säga till mig först av allt när vi pratar imorgon.
Användarens profilbild
Av Isanna
Härligt med sjalar i tv! :vågen:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Vad häftigt! Jag som aldrig sett Saltön, kanske ska titta nu... :)
Användarens profilbild
Av Kaja
Men vad sjutton då. Jag såg att de satte barnbarnet i bilstolen, men missade sjalen. Var det då Ellen gnydde efter sin napp kanske?? Suck.

Vem var det som var Emilys bror, som hon inte visste om. Kände inte alls igen gubben!! Det blev lite platt fall då...

//Kaja
Användarens profilbild
Av Tinker
Sjalreklam wihooo! :D

Jag såg en beige/vit Mei Tai på tv ett kort ögonblick häromdagen och började studsa omkring i soffan som en vettvilling.
Mannen trodde jag var rubbad... :roll: :mrgreen:
Användarens profilbild
Av LillaG
Kaja skrev:Men vad sjutton då. Jag såg att de satte barnbarnet i bilstolen, men missade sjalen. Var det då Ellen gnydde efter sin napp kanske?? Suck.

Vem var det som var Emilys bror, som hon inte visste om. Kände inte alls igen gubben!! Det blev lite platt fall då...

//Kaja
Sjalen såg man i kyrkan, under begravningen.

Och Emilys bror är han som kallas för Ambassadören... numer pojkvän till Johannas Magnus (?).

(Jag har precis sett det senaste avsnittet på nästet... men hade nog haft koll ändå :roll: )
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?