Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mama sara
Lillan tyckte hon skulle bäras o bäras mitt i natten, pappa fick ställa upp. Hans enda tanke under den drygt timmeslånga promenaden runt köket-tvrum-matrum-hall-kök-tvrum-matrum-hall-kök-tvrum- osv med henne i famnen var "snart har vi en ergo, då är det inte tungt längre". Han hade t o m en tanke om att väcka mig o be mig snöra in honom i en sjal!
Sen dagen efter var det babysim, jag visade hur jag rationaliserat bort det tunga badyskyddsbärandet genom att sjalbära från o till bilen. O efter att jag burit in från bilen så tog pappa minsann sjalen med in i omklädningsrummet o knöt sedan in lillan helt själv (för första gången någonsin!!!) o bar ut henne efter simmet! :shock:

Sicken kille va! Han tyckte själv att det var en ganska dålig knytning, jag var bara helt slagen och imponerad av att han ville o dessutom gjorde det, dessutom sådär i offentlig miljö! :love: :heart: Lillan? Superglad o nöööjd!
Användarens profilbild
Av lotti
Åh vad underbart! :D Jag väntar fortfarande på den synen här hemma.... :wink:
Användarens profilbild
Av mama sara
extra points för att han vågade med vad han kallar roger pontare-sjalen (röda ellipsen).. :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Härligt :vågen:
Användarens profilbild
Av Blixa
Underbart :rock:
Användarens profilbild
Av Droppen
Roligt! :vågen:
Användarens profilbild
Av Veronica
Yes! Det är så kul när de börjar intressera sig! :tumsup:
Användarens profilbild
Av Bello
Tänk om han kunde ringa min man, han bara suckar.......
Användarens profilbild
Av Lumlum
Heja sjalpappa! Bild Vad ska han med en Ergo till?! :wink:
Användarens profilbild
Av sanna73
Underbart, min man bär bara i diskret sjal om jag sjalat på honom. Men en ergo är på inköpslistan så jag håller tummarna att den skall göra honom mer intresserad.
Användarens profilbild
Av sanna73
Underbart, min man bär bara i diskret sjal om jag sjalat på honom. Men en ergo är på inköpslistan så jag håller tummarna att den skall göra honom mer intresserad.
Av Aelia
Härligt :lol: :lol: :lol:
Användarens profilbild
Av solanna
Heja! Flera sjalpappor åt folket! :vågen:

Imponerande att han vågade börja sjala i offentligheten också.

Själv har jag precis frälst en pappa i bekantskapskretsen till att börja bära med MT efter att han envisats med att BB-selen räcker alldeles för länge...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?