Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av sofi
Vilken ringsjal ska jag välja? Kanske är frågan inte så lätt att besvara men jag lider av svår beslutsångest och behöver hjälp! Har bestämt mig för att börja bära med sjal och då en ringsjal. Väljer just nu mellan Ringo och tk, nästan bestämt tk... men kanske är det fel... För att försvåra det hela lite kanske det finns någon annan som är bättre, eller?
Kanske är det intressant att veta att min son är snart 7 månader och väger runt 10 kg, börjar alltså bli lite tungt...
Användarens profilbild
Av Helen
Har du ingen som har en ringsjal i närheten av dig om du kan få prova hos. Eller en trevlig sjalträff :lol: där du kan prova flera olika.

Det är en smaksak hur man gillar sin ringsjal.
De kan vara sydda på olika sätt och passa olika människór bättre eller sämmre beroende på axelform och storlek. För att göra det ännu mer komplicerat... :shock:

/Helen
Användarens profilbild
Av April
Ja, jag tror det är bäst att du provar. J

Jag har märkt att jag endast kan bära Saga (ca. 13 kg) i ringsjal som är av tjockare kvalite. Jag kan inte bära henne i "lakanstyg" för då blir det för tungt.

Min svägerska har en ringsjal i "lakanstyg" och har även provat min sjal (som är av lite tjockare kvalité) - även hon tycker att min var bättre...

Kram
Av Annsofi
Huggababy är den enda sjal av ringsjalstyp som jag kan bära JOnathan 11 kilo i flera timmar per dag. Andra funkar bra för kortare upp och ner stunder men jag behöver lite kraftigare tyg än många ringsjalar. Jag har ringsjalar.tk men den är för tunn för att ge den avlastning jag behöver. Ringo har jag inte provat men jag tror den är kraftigare i tyget.
Användarens profilbild
Av Anso
Instämer nog i att tygets tjocklek spelar rätt så stor roll för avlastningsegenskaperna. Jag ha burit Hanna i Ringon och andra hemgjorda ringsjalar i motsvarande tygtjocklek och har klarat att vara på stan i flera timmar. Det går bra nu när hon vill upp och ner ur sjalen titt som tätt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?