Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av marcy
Knepade ihop den här häromdagen. Min andra necessär någonsin, och första prototypen av min egen-modifierade.
Sydde den för att pröva en idé jag hade, ville också testa använda något annat blixtlås till öppningen, så det bidde kardborreband istället.

Tyget är smalspårig manchester samt två långa snuttar av rosa bomullstyg. (där kardborren är fäst) Tanken är att den ska bli fodrad invändigt i samma rosa bomullstyg. Just nu är den nämligen bara fodrad med vliesofix. (för formens skull)

Bilden är väldigt VÄLDIGT dålig (tagen med webcam) bättre bild kommer förhoppningsvis sen.
Färgen är mer ljust turkosblå och rosorna är absolut inte lika bleka som på bilden. Bladen är mörkgröna. Jag önskar ni alla kunde få se den irl för den är så himla himla söt. Som en liten karamell. :D

Bild
Användarens profilbild
Av fröken Ragnhild
Super söt !!! Är den jumbostor eller sminkliten?
Försökte mig på en men det var så många små delar... det blev en grytlapp :oops: . Hur har du gjort?
Användarens profilbild
Av marcy
Den är sminkliten, skulle tippa på ca 20 cm lång och 10-12 cm bred. Kan måtta mer exakt sen. Den är sydd i ett stycke tyg. plus remsorna som kardborren syddes fast på och sedan syddes fast. Superduper enkel. Ska se om jag kan lägga upp en beskrivning sen.
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Jättefin :D

Skulle också vilja veta hur du har gjort den.
Användarens profilbild
Av sacha42
vilken fin :D
Användarens profilbild
Av Kotten
Söööt! Och tack för tipset om sysidan! :D
Användarens profilbild
Av Gabnus
Den var verkligen fin!

OT: Lillen använder fortfarande sina militärbyxor :shock: :vågen: Toppenbra, men nu är de riktigt slitna slängs alla sömmarna.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?