Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Hella
Kanske bestämmer jag mig för att sälja båda eller en av mina hoppisar. Funderar på vad man kan ta för t.ex lillen. Tycker det är det svåraste med att sälja sjalar att veta vad som är rimligt andrahandsvärde(det är väl därför jag drar mig för att sälja antar jag, men nu inser jag att om jag någonsinn ska ha anledning att _köpa_ sjal så måste ju några bort också)
Om jag väl lägger ut en annons så måste jag ju veta ungefär vad jag sjalen ska kosta, och så är jag inte försäljartypen heller och är livrädd för att en ev. köpare inte blir nöjd eller känner att varan inte motsvarar förväntningarna och sådär och därför tycker att jag tagit för mycket betalt.
Vad tycker ni är ett lagom pris för en ganska nyligen köpt hoppis? Eller för en halv utan ringar?
Användarens profilbild
Av Hella
Nu är jag kanske på fel forum och yrar... Men men ;-)
Användarens profilbild
Av Tabby
Som April sa i ett annat inlägg prova med att dra av en hundring.
Användarens profilbild
Av Ester
Vad är det för sjal den andra som inte är en Lille?

jag är ju på hoppis-jakt...... :wink:
Användarens profilbild
Av Hella
Elin skrev:Vad är det för sjal den andra som inte är en Lille?

jag är ju på hoppis-jakt...... :wink:
Det andra är en havanna, men jag är nog inte redo att skiljas från den riktigt ännu. Jag har inte ens bestämt mig helt och hållet om jag ska sälja lillen redan eller vänta lite till... Eller om jag bara ska sälja halva kanske :?
Ringsjlar är ju bra att ha också menar jag ;-)
Användarens profilbild
Av Helena
Men säljer du den här på forumet, så vet ju de flesta vad en Hoppediz är för något, så då blir de nog inte besvikna. Annars får de väl sälja den vidare.
Huvudsaken är väl att sjalen är i gott skick. Det jag tycker är svårt, är ifall man använt sjalen väldigt mycket, då är det svårt att avgöra vad man ska sälja den för.
Av Freja
har dessutom sett den på AFF där du bär din lilla på ryggen. då bestämde jag mig för att köpa en Lille, för den var så snygg. skicka gärna ett meddelande till mig här eller till "cina80" på AFF om du vill sälja den!

/majmamma /Cina m Julia (på aff)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?