Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sara
Hua, jag måste lära mig att få upp lilla damen på ryggen nu, men vilken kntyning är bäst (=enklast) att börja försöka med?

Frågor hon som inte ens lyckas få damen i fråga rätt i Ergon..... :roll:

Sara med Marianne
Användarens profilbild
Av Anso
Börja med att bara leka med att få upp barnet på ryggen utan sjal så att bebben och du blir van vid det först. Stå på knä i sängen så känns det lite säkrare.
Användarens profilbild
Av HelenaW
Lin skrev:Tibetansk ryggsäck är min favorit. Enklast möjligast borde vara att börja med en vanlig ryggsäck, så att du bara får upp henne och vänjer er vid det. Lycka till! :)
Hur knyts tibetansk jmf med vanlig? Var hittar jag fiffiga instruktioner till den?
Av LL
Jättefina instruktioner Lin! Jag har aldrig fattat riktigt när jag sett tidigare bilder. Nu ska jag hem och prova!!! :P (sitter på jobbet)
Användarens profilbild
Av HelenaW
Tack Lin, vilken förträfflig bildserie och vilken snajdig knytning över bröstet! Jag som precis knutit på mig Matilda i ett lyckat omslut på ryggen, ska prova "Tibetanen" nästa gång :D !
Användarens profilbild
Av Zun
Nej, :shock: jag förstår inte hur du "trollar bort" ändarna på sjalen. Virar du dem under varandra genom öglorna från tyget som kommer runt axeln, eller.....? :roll:

Ser ju väldigt lockande ut att prova på :wink:
Användarens profilbild
Av trollmamma
Zun skrev:Nej, :shock: jag förstår inte hur du "trollar bort" ändarna på sjalen. Virar du dem under varandra genom öglorna från tyget som kommer runt axeln, eller.....? :roll:

Ser ju väldigt lockande ut att prova på :wink:
Jag har oxå börjat att stoppa in dem i korset eller´i själva ryggsäcken :)
det blir så mycket smidigare både att få till o att få upp se'n !
Jag tar o stoppar där det känns som tajtast o lägger in tåten längt med sjalen ... så svårt det var att förklara ! ja ja Lin får väl göra ett försök hon kan säkert bätter :lol:
Av sjalaglad
Hej Lin!

Jag är nybörjare och vill gärna prova din variant, men menar du att man inte knyter alls!?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?