Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av surftrollet
Strax ska jag ta med mig vagnen och gå ut, vara borta hela dagen. Vagnen är med för att han ska kunna sova i den medans jag äter och sånt. Givetvis tar jag med sjal också, ifall han inte är nöjd. När tror ni jag kommer tröttna på vagneländet och börja bära bara istället? ;)

Maken jobbar på stan och har sagt att jag kan ställa vagnen där om jag tröttnar... :)
Användarens profilbild
Av smurfis
Vagn är super när man ska vara borta länge tycker jag. Jag brukar lägga ett bärdon under så man har! Men som du säger, till sovstunder och för att få spelrum när man äter (ifall barnet inte är vaket och såpass stort att det kan sitta i matstol) så är det toppen med vagn! :D :tumsup:
Användarens profilbild
Av Asereht
smurfis skrev:Vagn är super när man ska vara borta länge tycker jag. Jag brukar lägga ett bärdon under så man har! Men som du säger, till sovstunder och för att få spelrum när man äter (ifall barnet inte är vaket och såpass stort att det kan sitta i matstol) så är det toppen med vagn! :D :tumsup:
:iagree:

Eller om man har fler barn som itne orkar gå hela tiden eller som inte bör springa "lösa" hur som helst. ;)
Användarens profilbild
Av Clärchen
Det är praktiskt med vagn för extra packning även om barnet bara bärs ;)
Användarens profilbild
Av Stark
När tösen var nyfödd använde jag vagnen jättemycket;) Så pass mycket att en man vi alltid såg i centrum undrarde varför dottern alltid satt på magen när jag ändå hade vagnen med... Jag fick förklara att hon VÄGRADE att åka vagn, men att den är super att ha som kundvagn...

Numera åker hon vagn en hel del. Jag tycker det är smidigt att låta henne sova i vagnen och så kan jag göra saker obehindrat. Inte för att jag inte tycker det är mysigt att bära henne, men sjalmagen är faktiskt större än gravidmagen var...
Av surftrollet
Jag tröttnade inte på den, men det hade kvittat att den var med ändå eftersom sonen inte ville vara i den när det spelade störst roll ändå. Jag hjälpte en kompis välja brudklänning så vagnen användes till förvaring av jackor och halsdukar. :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?