Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mumama
i nuläget har jag en hoppediz.. men ja känner att den e lite väl klumpig :shock:
så nu vill jag ha en ny? :app:
men VAD o VILKEN? :?:
vill som sagt ha en smidigare har funderat på en "gås" men den verkar lite "klen" :P

har ni lite "inside" tips ;-)
Användarens profilbild
Av boosten
Easycare eller didymos! Själv gillar jag den förra bäst (än så länge). De är tunna, mjuka och lättknutna. :D
Användarens profilbild
Av Lumlum
Klen vet jag inte, tunn javisst! Här är gåsen favoritfågel! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
Didymos och Easycare är mina favoriter av sjalar. Annars gillar jag Mei Tai massor också!
Användarens profilbild
Av sacha42
Isanna skrev:Didymos och Easycare är mina favoriter av sjalar. Annars gillar jag Mei Tai massor också!
:iagree:
Av mumama
funderar på va ja ska ha för stlk om ja ska ha en didymos? har som sagt en som e 4.6 nu... :?
är inte gåsen stum?
Användarens profilbild
Av amöba
Har precis sålt min 4,6 m Hoppe och bytt mot en Didy som är ca 4,1 m. Den är väsentligt kortare, men det var precis vad jag ville. Köpte den beg och hade möjlighet att provknyta innan jag slog till så jag visste vad jag fick. Didyn är smalare (ca 10 cm) och det gör den betydligt smidigare att knyta.
Av mumama
amöba skrev:Har precis sålt min 4,6 m Hoppe och bytt mot en Didy som är ca 4,1 m. Den är väsentligt kortare, men det var precis vad jag ville. Köpte den beg och hade möjlighet att provknyta innan jag slog till så jag visste vad jag fick. Didyn är smalare (ca 10 cm) och det gör den betydligt smidigare att knyta.

förlåt frågan men hur stor e du? :oops:
Användarens profilbild
Av amöba
mumama skrev:förlåt frågan men hur stor e du? :oops:
Jag är 184 cm lång och väger sisådär 66 kg nu som ammande. Har oftast stl 40 alt M.
Av mumama
Jag är 184 cm lång och väger sisådär 66 kg nu som ammande. Har oftast stl 40 alt M.[/quote]

okej
och du kan knyta allt med den?
Av Aelia
sacha42 skrev:
Isanna skrev:Didymos och Easycare är mina favoriter av sjalar. Annars gillar jag Mei Tai massor också!
Användarens profilbild
Av amöba
mumama skrev:
amöba skrev:Jag är 184 cm lång och väger sisådär 66 kg nu som ammande. Har oftast stl 40 alt M.

okej
och du kan knyta allt med den?
Japp. Omslutet knyter jag på yttersta ändarna, men det går ;) Jag tycker att det är skönt att slippa lång svans. Men idag var sjalen nytvättad och då är den liiite kort märkte jag. Får försöka komma ihåg att sträcka den när den är våt vid nästa tvätt.
Av mumama
har funderat ett tag till.. en kort sjal e inte o tänka på?
jag bär ofta på mage/rygg o har börjat ha honom lite på höften...
o tanken är väl att det mest ska bli på ryggen eftersom han e ganska tung nu men ja vill nog vänta ett tag till...

kan en kort sjal va ett alternativ?
Användarens profilbild
Av Panakeia
mumama skrev:har funderat ett tag till.. en kort sjal e inte o tänka på?
jag bär ofta på mage/rygg o har börjat ha honom lite på höften...
o tanken är väl att det mest ska bli på ryggen eftersom han e ganska tung nu men ja vill nog vänta ett tag till...

kan en kort sjal va ett alternativ?
jag skulle välja en Amazonas Carysling, den kortare varianten helt klart till dig så såklart, även om den inte är så kort den heller!

den e tun, smidig och lättknuten

visst, diddy osv är kanonsjalar också, självklart...men jag skulle ta en AC!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?