Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av iltaa
Mitt första inlägg och lika så min första sjal ;) Är nyfiken på vilken av dem ni rekommenderar! och varför? varför ska jag välja den ena och inte den andra osv.. Sjalen kommer att vara till en nyfödd (föds väl nångång här i dagarna, förhoppningsvis 8) )

Sjallängden blir nog den längsta..? Jag är kort (163 cm) och tjock 8) (85+ kg).. min sambo är väl en 176 cm och normalbyggd..

jag kommer att satsa på en vävd sjal senare men tänkte att ngn av de här kanske är en bra första sjal? Sedan är jag tyvärr inte gjord av pengar den här månaden men vill gärna ha en rätt snabbt efter bäbisen är född (bf är 23 aug..)

hjälp en förvirrad själ!
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag var också i valet och kvalet om jag skulle köpa en Moby eller Baby Bundler. Tillslut blev det färgen som avgjorde och jag beställde en Moby. Jag är supernöjd med den. Baby Bundlern är bredare än Mobyn tror jag och jag skulle nog ha tyckt att den varit för bred. Å andra sidan kanske man kan bära längre i den om den känns stadigare, men jag har ändå tänkt köpa en vävd sjal när Albert blir större (om jag kan bestämma mig för vilken någon gång :-D)
Användarens profilbild
Av diddeldi
mobyn är ju billigare så det är ju ett bra argument för den :wink: . vi är nöjda med vår moby också, och det verkar de flesta vara.
Användarens profilbild
Av Anna
En stor fördel med mobyn tycker jag är just de avsmalnande ändarna. Det gör inte så mycket att man får tyg över. På baby bundler tycker jag det är med störande med för lång sjal. Knuten blir klumpigare och det är en del tyg som hänger.

Fördelen med baby bundler är nog att den är bredare och därmed kankse också ger lite bättre avlastning och längre användningstid. Men det gör ju detsamma om man ändå skall köpa vävd efter hand som barnet växer.

Ingen av dem har jag använt så mycket att jag känner att jag kan uttala mig om kvalitet.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?