Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Bara undrar hur ni gör som bär mkt på ryggen. Få upp barnet har jag inget problem med - men ner! Det är okej om man har en soffa el säng el annat bakom ryggen, el får hjälp av nån men annars vågar jag inte. A har jag tappat en gång men det gick bra ändå.
Vad har ni för knep?
Användarens profilbild
Av Plinga
Jag brukar göra ungefär som när jag tar upp henne på ryggen, dvs. hålla i långt inne på armarna och föra runt axeln. Nu när hon är så stor, brukar jag sätta mig på huk, och så glider hon ner på golvet.
Användarens profilbild
Av lindamarie
Jag brukar luta mig framåt och hålla ena handen på barnet när jag knutit upp knuten, sen när jag lossat sjalen så att den sitter ganska löst brukar jag låta barnet glida ner på min ena sida, den där jag har handen på barnet och så tar jag emot med den andra handen.
Användarens profilbild
Av vovvemor
Jag var tvungen att fundera lite hur jag gör... Men jag lossar sjal eller sele så att hon inte har något om sig förutom min ena hand på hennes rygg/rumpa, sedan låter jag henne glida ner en bit. När hon var yngre fiskade jag därifrån upp henne under min arm och sedan fram men nu tar jag tag i armarna eller så och sätter helt enkelt ner henne på golvet bakom min rygg. Haha, vad krångligt det var att förklara, går det att förstå alls? :roll:
Användarens profilbild
Av Panakeia
jag har grunnat på dettahär nu...Jag vet verkligen inte hur jag gör? och framförallt HUR ska man förklara det?!
på huk är ju ett bra tips annars, ozzå gliiida ner försiktigt....
Användarens profilbild
Av sus
lindamarie skrev:Jag brukar luta mig framåt och hålla ena handen på barnet när jag knutit upp knuten, sen när jag lossat sjalen så att den sitter ganska löst brukar jag låta barnet glida ner på min ena sida, den där jag har handen på barnet och så tar jag emot med den andra handen.
så gör jag med, Pelle får helt enkelt glida ner under min arm och ibland fångar jag upp honom lite med låret också så att han liksom hamnar gränsle över det.
Användarens profilbild
Av Lumlum
sus skrev:
lindamarie skrev:Jag brukar luta mig framåt och hålla ena handen på barnet när jag knutit upp knuten, sen när jag lossat sjalen så att den sitter ganska löst brukar jag låta barnet glida ner på min ena sida, den där jag har handen på barnet och så tar jag emot med den andra handen.
så gör jag med, Pelle får helt enkelt glida ner under min arm och ibland fångar jag upp honom lite med låret också så att han liksom hamnar gränsle över det.
Precis, så gör vi också!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Tackar! :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Precis så gör jag med. Var tvungen att tänka lite först men så brukar det gå till. :lol:
Användarens profilbild
Av sacha42
Lumlum skrev:
sus skrev:
Precis, så gör vi också!
Så gör jag med :D
Användarens profilbild
Av Nova
Japp, så gör jag också!
Användarens profilbild
Av Linnea
sus skrev: så gör jag med, Pelle får helt enkelt glida ner under min arm och ibland fångar jag upp honom lite med låret också så att han liksom hamnar gränsle över det.
:iagree:

jag använder låret som en rutshkana :D
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Vad löjlig jag är, när jag tänker efter gör jag samma sak som er med Ergon men det känns på nåt sätt säkrare med den. Kanske jag som är ovan med sjal på ryggen bara... :oops: :roll: :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Sporttjejen skrev:Vad löjlig jag är, när jag tänker efter gör jag samma sak som er med Ergon men det känns på nåt sätt säkrare med den. Kanske jag som är ovan med sjal på ryggen bara... :oops: :roll: :)
Det är nog bara ovana, prova ett par gånger så ska du se att det går bra! :lol:
Användarens profilbild
Av ernamalin
sacha42 skrev:
Lumlum skrev:
sus skrev:
Precis, så gör vi också!
Så gör jag med :D
:iagree: kunde varit min beskrivning.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?