Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kristina
Mörklila åt Alma och turkosa till Freja, båda med rosa muddar. Velouren är från krabat i Sthlm, det finnas så mycket fin velour där!
Första paret byxor (nästan) som jag syr till Alma, jag är glad att dom blev så bra, det är tur att Florin hade ett mönster att dela med sig av.

Hej smartskalle! Bra att jag glömmer lägga in kortet.. Här kommer bilden då.. :roll: :oops: :lol:

Bild
Senast redigerad av Kristina den tor feb 08, 2007 17:01, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sarahlc
:tumsup: snyggt där!

och freja har lika gosig mage som min lilla loppa :loving:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Såååå fina!! Både byxorna o barnen! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Vad fina byxorna är och vad stora dina töser blivit :D
Användarens profilbild
Av marlene
:lol: jag pratade med W idag om hans kalas... om vilka han skulle bjuda. Alma, Kristina, Emmeli och Lina räknade han upp. Så bara ni får komma på hans kalas i maj nån gång :lol:
Användarens profilbild
Av Droppen
Snygga!

Och vackra barn åxå! :P
Användarens profilbild
Av persilja
Jättefina!
Jag har aldrig sytt byxor med mudd, bara med resårband.... är det krångligt? Ska man tänka på nått speciellt? Hur mycket ska man räkna med - midja minus något kanske? *nyfiken*
Användarens profilbild
Av zandrama
Jättefint! :heart: :tumsup:

Funderar på att sy ett par till mig... :roll:
Användarens profilbild
Av zandrama
marlene skrev:
zandrama skrev:
Japp jag med, ska bara ha råd att gå och köpa velour :lol:
Jag har velour hemma, nästan hur mycket som helst, men jag orkar inte böka med mönster... :roll:
Användarens profilbild
Av marlene
zandrama skrev:
marlene skrev:
zandrama skrev:
Japp jag med, ska bara ha råd att gå och köpa velour :lol:
Jag har velour hemma, nästan hur mycket som helst, men jag orkar inte böka med mönster... :roll:
aha, jag tänkte bara rita av nått par jag gillar och korta av lite och sy på muddar eller nått :roll: kanske test syr i nått billigt tyg först vid närmare eftertanke :lol:
Användarens profilbild
Av Kristina
persilja skrev:Jättefina!
Jag har aldrig sytt byxor med mudd, bara med resårband.... är det krångligt? Ska man tänka på nått speciellt? Hur mycket ska man räkna med - midja minus något kanske? *nyfiken*
Jag har aldrig sytt med resårband, tycker det verkar krångligare.. ;) Man får väl tänka bort fållen liksom när man kör med mudd, jag har fixat ett eget mönster till F (med Florins hjälp) där vi utgick från ett befintligt och sen provsydde och ändrade tills vi var nöjda, så jag vet inte hur mycket det skiljer från ett vanligt mönster. Jag syr på overlock också, kanske ska tilläggas, jag vet inte hur bra det blir att sy på mudd på en vanlig maskin, kanske inte lika smidigt.
Användarens profilbild
Av Veronica
Jättefina, och vilka härliga färger... om jag vore rik skulle jag nog ta en tur till Stockholm... :roll:
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
marlene skrev::lol: jag pratade med W idag om hans kalas... om vilka han skulle bjuda. Alma, Kristina, Emmeli och Lina räknade han upp. Så bara ni får komma på hans kalas i maj nån gång :lol:
Nä vad orättvist, måste nog försöka prata lite med W om det där :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?