Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Picea
Delad kroppsvärme = TOPPEN :vågen: om det är 20 minusgrader ute! Hur skulle jag ha klarat promenaden till dagis i morse utan att frysa ihjäl om jag inte hade haft ett varmt barn under jackan? Förmodligen var det lika varmt och skönt för båda två!

Nu har det visst blivit litet varmare ute, men värme i jackan är nog fortfarande inte helt fel!
Användarens profilbild
Av jag71
Enda felet är att man ska hem också och då är det kallt!!
Användarens profilbild
Av Isanna
Ett portabelt element är alltid bra att ha! :Hahaa:
Användarens profilbild
Av Picea
jag71 skrev:Enda felet är att man ska hem också och då är det kallt!!
Nej, man lämnar inte sjalbarnet, man lämnar storasyster. Det portabla elementet använder man även på hemvägen! :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Så mysigt! :)
Användarens profilbild
Av Asereht
Håller med! Visst är det bra med lite extra värmealstring i kylan. Mysigt! :D
Användarens profilbild
Av aspen
Härligt, vi har inte sååå jättekallt så jag blir mest svettig på ryggen, men jag får testa det som lagom varmt element i fjällen nästa vecka. Fast eftersom jag samtidigt ska bära skidor samt dra pulka eller skidåkare så lär jag väl bli lika svettig ändå :wink:
Användarens profilbild
Av MiaMaria
Visst är det härligt att få mysa i samma jacka :D Lillkillen min älskar att vara ute när det är kallt och man får lite rosor på kinderna. Antons mormor tycker det är bättre att han ska åka vagnen när det är så här kallt men då säger vi nej. :nono:
Bättre att få dela värmen tillsammans och vagn är bara bökigt när det är så mycket snö ute. :D
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Visst är det skönt!
Behöver bara ha ullinläggen om jag har lillan i vagn, annars värmer hon så gott... :)
Användarens profilbild
Av Gullan
Det är härligt med värme i jackan - det värmer både fysiskt och psykiskt :) Det är så mysigt att prata lite och klappa på jackan! Nu fick hon vara med pappa igår när jag lämnade brorsan på dagis - det var -24 grader, så jag tyckte att det var bättre hemma... det tyckte inte hon. Jag möttes i dörren av svettig (hemma för han är sjuk) man och arg liten bebistjej! Själv frös jag både till och från dagis utan mitt lilla element :(
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?