Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Aelia
Sjalen ska med, helt klart :lol:
Användarens profilbild
Av Dafe
Klart den ska med! Jag sjalade dagen efter han föddes. :loving:

Nu vill jag ha ett till litet sjalbarn ju... :heart:
Användarens profilbild
Av FantasyMoon
Något direkt behov uppstod egentligen inte. Men det var mysigare att klampa in i matsalen och äta utan att trängas med de andras spädbarnsvagnar. Två sådana så var det fullt i matsalen.. Sedan hade jag med mina mest för hemresans skull..
Användarens profilbild
Av Tinker
Lätt att en sjal (eller två :wink:) ska med till nyfödingen! :D
Av jojjo
Vi hade användning av sjalen på sjukhuset. Vega satt i den redan efter 3 timmar när vi skulle upp till bb avdelningen. Sedan åkte vi spårvagn hem och då satt hon såklart i sjalen :-)

Kan tillägga att jag var oförskämt pigg direkt efter :D
Användarens profilbild
Av Asereht
Jag hade med mig min trikåsjal till BB. Tyckte det var jättebra. Då slapp jag ta den där bängliga plastbaljan med mig när jag gick ut i dagrummet och hämtade fika etc.

Jag lämnar inte gärna bebis och eftersom jag var ensam en stor del av tiden så var sjalen perfekt. :)

Dessutom är det ju så otroligt tråkigt på BB så om man vill sitta och titta på tv och inte få kramp i armen eller bara gå omkring lite så är ju sjalen super!

Blir det mer bebis här så är sjalen en av de första saker som åker ned i min BB-väska. :D
Användarens profilbild
Av aspen
Jag hade sjalen med mig andra gången, bra att ha när man går till matsalen och äter/hämtar maten istället för att dra bebben i sängen (vilket jag behävde första gången då jag använde sängen som rullator) men med andra var jag tom ute i det fina höstvädret istället för att sitta på rummet och vänta på undersöknngstid. Jag tyckte det var toppen
Användarens profilbild
Av Lumlum
Jag hade sjalen med mig på BB och bar i den. Och hade jag - hemska tanke - inte hunnit ta med den hade jag lånat en av dem som tillhandahålls på plats där. Mina barn är sådär imponerade av lasarettets plastbalja... :)
Användarens profilbild
Av amöba
Jag hade med mig sjalen nu andra gången och använde den. Inte jättemycket, men när jag gick ut för i matsalen och när vi skulle knata iväg och göra höftleds-ul. Sköterskan som gick med flocken av mammor till ultraljudet tyckte att alla borde ha burit sina barn som jag för då hade det blivit så mycket enklare att gå iväg sådär. I matsalen var det skönt att slippa trängas bland baljorna och slippa gråtande bebis när man själv är svulten.
Användarens profilbild
Av April
Jag bar Ines i sjalen redan dagen efter :-D Det var ljuvligt :heart: Jag blev katastrofsnittad och stannade några dagar. Jag tyckte att det var skönt att "slippa" baljan.

Jag hade Ines i sjalen när jag gick och åt frukost och middag osv. Någon kväll låg hon i den när jag satt och tittade på TV. Jag stannade dock några dagar pga. katastrofsnittet - men jag hade haft användning för den även om jag bara varit där en kortare tid.

När vi åkte hem, så stannade vi på restaurang och åt :lol: (Saga hade inte fått middag) och då var den ypperlig!

Kram
Användarens profilbild
Av Droppen
Ta med den för säkerhets skull!

Jag sjalade Noah flera ggr på BB, hade verkligen nytta av min.
Av JoJsMamma
Vi ska ta med den. Ver inte hur länge man får stanna efter tredje barnent, mitt i semesterkrisen, men jag har en treåring och en tvååring hemma, jag behöver nog stanna minst en vecka för att vila upp mig... :wink: Och då kan den vara bra att ha. Speciellt om man får en som Jossan :heart: , som absolut inte tänker ligga i nån balja!!
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Jag hade med mig Sinon denna gången och använde den flitigt, inte minst när jag skulle gå och hämta mat och besöka barnläkaren innan hemfärd. Det var verkligen jättemysigt och något jag rekommenderar.... :)
En sjal tar ju ingen plats att ta med heller...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?