Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av LL
Funderar och funderar. Vill så gärna komplettera vår svarta trikåsjal med en i färg till bebisens ankomst. Gillar rosa. Den enda rosa trikåsjalen verkar vara babybundler cerise (cerise är fint!), men jag hittar ingen bild på den. Någon som sett den i verkligheten och kan beskriva färgen? Hur är den i förhållande till cerise hoppediz till exemepel?

Tack på förhand! :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Du har ju Hug abuben i rosa combo
Bild

och sen finns ju moby i färgen Blossom som är rosa ifall du vill ha andra alternativ på rosa trikåer :D .

På hur cerise den är mot hoppen kan jag tyvärr inte svara på :roll:
Av LL
Tack Sacha! Jag har varit inne på ditt galleri och sett att du har många rosa sjalar... Rosa combo verkar lite för gul i färgen för min smak, men det är ju riktigt att det är ett alternativ i min drömfärg. Moby blossom har jag helt missat. :shock: Surfar iväg...
Användarens profilbild
Av sacha42
LL skrev:Tack Sacha! Jag har varit inne på ditt galleri och sett att du har många rosa sjalar... Rosa combo verkar lite för gul i färgen för min smak, men det är ju riktigt att det är ett alternativ i min drömfärg. Moby blossom har jag helt missat. :shock: Surfar iväg...
har själv en rosa comb och den är inte gul, men det finns som sagt olika rosa nyanser. Blossom är babyrosa i färgen :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
moby blossom var limited edition och har inte funnits på ett bra tag. eventuellt kan någon försäljare ha en kvar, annars är det begagnatmarknaden som gäller.
Av Aelia
diddeldi skrev:moby blossom var limited edition och har inte funnits på ett bra tag. eventuellt kan någon försäljare ha en kvar, annars är det begagnatmarknaden som gäller.
Hur såg den ut? :roll:
Användarens profilbild
Av sacha42
Aelia skrev:
diddeldi skrev:moby blossom var limited edition och har inte funnits på ett bra tag. eventuellt kan någon försäljare ha en kvar, annars är det begagnatmarknaden som gäller.
Hur såg den ut? :roll:
babyrosa :wink:
Av LL
Jaså, hug a bub:en är inte gulrosa? Tyckte precis den beskrevs så av någon här på forumet en gång. Alltså att den var mer åt gulrosa än åt blårosa hållet. Håller du inte med om det Sacha? Hm... Då vore den ju en möjlighet.
Användarens profilbild
Av sacha42
LL skrev:Jaså, hug a bub:en är inte gulrosa? Tyckte precis den beskrevs så av någon här på forumet en gång. Alltså att den var mer åt gulrosa än åt blårosa hållet. Håller du inte med om det Sacha? Hm... Då vore den ju en möjlighet.
mja, jag tycker den är mer rosa/lila :roll:
fast jag kanske är färgblind :Hahaa: Kan tyvärr inte jämföra den mot något då den är utlånad.

Blossom finns i allafall hos mimmis ifall att du vill köpa en :wink:
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
sacha42 skrev:
LL skrev:Jaså, hug a bub:en är inte gulrosa? Tyckte precis den beskrevs så av någon här på forumet en gång. Alltså att den var mer åt gulrosa än åt blårosa hållet. Håller du inte med om det Sacha? Hm... Då vore den ju en möjlighet.
fast jag kanske är färgblind :Hahaa: Kan tyvärr inte jämföra den mot något då den är utlånad.

Eftersom det är hos mig den befinner sig så kanske jag kan svara. ;) Jag håller med om att den inte är gulrosa utan mer lilarosa.. Typ åt det gammelrosa hållet... Eller nåt. :hellu: Jag är inte bäst på att beskriva färger.
Vansinnigt snygg är den iaf!
Användarens profilbild
Av sacha42
Vinterdrake skrev:
sacha42 skrev:

Eftersom det är hos mig den befinner sig så kanske jag kan svara. ;) Jag håller med om att den inte är gulrosa utan mer lilarosa.. Typ åt det gammelrosa hållet... Eller nåt. :hellu: Jag är inte bäst på att beskriva färger.
Vansinnigt snygg är den iaf!
:loving:
Av LL
Jaså, Hug a bub är lilarosa. Det låter ju mycket bättre än gulrosa. Den ser faktiskt lilarosa ut på demonstrationsbilderna så jag får tro er :wink:

Men ingen som sett/haft en cerise babybundler alltså. Hittar ingen bild när jag surfar runt heller. Har däremot sett moby blossom, men det är nog inget för mig med tanke på fleece-materialet.

Tack snälla för alla svar. :D
Användarens profilbild
Av zmurfan
Om Moby Blossom är väl inte alls limited edition?
Den finns ju fortfarande att få tag på. Jag som återförsäljare kan iaf få tag på den hos Patapum vet jag.

Vad sägs om den här färgen då? Dusty Rose heter den på Engelska.
Bild
Användarens profilbild
Av Mia
Sino Krustistel??! :heart:
Användarens profilbild
Av sacha42
zmurfan skrev:Om Moby Blossom är väl inte alls limited edition?
Den finns ju fortfarande att få tag på. Jag som återförsäljare kan iaf få tag på den hos Patapum vet jag.

Vad sägs om den här färgen då? Dusty Rose heter den på Engelska.
Bild
Är det en moby med???
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?