Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Alla vana Patapum-ägare:
Som rubriken lyder "Ska jag köpa Patapum bärsele med huvudstöd eller orginalet utan huvudstöd?"
Min dotter är nu 6½ månader, och vi ska framför allt bära henne i selen när vi är på vår resa (då kommer hon vara från 9 till 11½ månader).
Hon är ju väldigt stark i nacken men hur går det när hon somnar? Vi kommer antagligen att bära henne både på magen och på ryggen.
Är vi dumma om vi köper den billigare utan huvudstödet?
Användarens profilbild
Av Zandra
Nu har ju inte jag en Patapum utan en Sutemi, men jag skulle köpa den med huvudstödet. Tycker att den ser himla bra ut & det är ju verkligen behändigt när du bär på ryggen & dottern somnar. Då hjälper det liksom inte med stark nacke. 8)
Av Namn
:oops: Oj, inlägget hamnade tydligen helt fel :oops: Jag är ny här, kan man flytta det till rätt forum? :oops:
Användarens profilbild
Av Tabby
Med huvudstöd. Ovärdeligt när de somnar.
Användarens profilbild
Av Anso
Namn skrev::oops: Oj, inlägget hamnade tydligen helt fel :oops: Jag är ny här, kan man flytta det till rätt forum? :oops:
Ingen fara! :wink: Det fixar jag till.
Användarens profilbild
Av Anna
Ja jag skulle inte heller vilja vara uten huvudstöd (har ergo) och vi använder det ännu till sonen på snart 2½år. Till en längre resa dessutom tror jag det är ovärderligt.

Skall ni till någon solik plats? Då kankse inte patapumhuvudstödet är det bästa ändå förståss då det inte ger något vidare solskydd vad jag förstått.
Av Namn
Anna:
Jo vi ska resa runt i centralamerika så det kommer att vara soligt.

Har funderat länge på vad som blir bästa lösningen, ska inte ha med någon vagn utan ska bära lilltjejen. Vi kommer ha stora ryggsäckar på ryggen när vi reser runt så då måste hon kunna bäras på mage, annars kommer vi nog bära på ryggen. Har inte kommit på något skydd mot solen utom solhatt förståss.
Av Namn
Anso: Tack för hjälpen! :)
Användarens profilbild
Av Anso
Namn skrev:Anna:
Jo vi ska resa runt i centralamerika så det kommer att vara soligt.

. Har inte kommit på något skydd mot solen utom solhatt förståss.
Titta på babyplaneten här till höger. De har något som heter solarveil-kan det vara något kanske som solskydd för bebben??? Sy något typ av skydd med resår eller dragsko och trä över bebben på något sätt?
Av Namn
Tack för alla svar :)
Idag var vi och handlade en Patapum bärsele med huvudstöd :P ! Den sitter så bra på ryggen och är ju hur skön som helst att bära. Köpte dessutom en EllaRoo wrap :P .
Jag är så glad :D :D :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?