Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kaja
Jodå. Förr eller senare så trillar ju folk dit. Denna gången så var det en mamma som pratade om att hon ibland tyckte att det var knöligt att släpa med sig en vagn på vissa ställen (universeum bl a). "Ja, men jag sjalar eller använder sele" svarade jag och efter en stunds funderande i hur tungt det skulle vara att bära hennes 10-månaders i BabyBjörnen så fick hon prova min Patapum (som så lägligt låg i bilen). Hon verkade intresserad och surfade runt lite på Patapum och Ergo.

Idag pratade hon om att det verkade intressant och att det inte var så dyrt faktiskt. Så, hon fick låna den på prov tills på fredag. Misstänker att det kommer att gå en beställning till en sjalfirma SNAAAAAART.

//Kaja
Användarens profilbild
Av sarahlc
:vågen: vad snäll du är som lånar ut så att hon får prova! :heart:

ofta är det säkert det som tar emot, att betala mycket pengar för något man inte vet om man kommer gilla!

Bild dagens ros till Kaja! :D
Användarens profilbild
Av amöba
Härligt! :D

Jag håller på att prova de olika öppnisarna i Stenungsund nu. På varje ställe är det i alla fall någon som blir lite nyfiken på sjalen. Jag är egentligen sugen på att ta med alla mina bärdon och visa, men jag skulle bli helt manisk och ingen skulle någonsin våga prata med mig mer... Det är nog bäst att lära känna folk lite mer först, va?! ;)
Användarens profilbild
Av jag71
amöba skrev:Härligt! :D

Jag håller på att prova de olika öppnisarna i Stenungsund nu. På varje ställe är det i alla fall någon som blir lite nyfiken på sjalen. Jag är egentligen sugen på att ta med alla mina bärdon och visa, men jag skulle bli helt manisk och ingen skulle någonsin våga prata med mig mer... Det är nog bäst att lära känna folk lite mer först, va?! ;)
:lol: så känner jag också! Man vill liksom lite för väl. Grannen här på gatan ska ha barn i mars och jag vill så gärna gå över och ringa på och bara ösa ur mig hur bra det är med sjal men... känns som om det lika gärna kan ha motsatt effekt på nåt sett. Hon har ju sett mig bära i sjal så hon kan ju få fråga själv.
Av surftrollet
Bra jobbat! :vågen:

Själv lyckas jag tydligen bara inspirera till att använda babybjörn. :roll: Nåväl, på sätt och vis ska jag väl vara nöjd över att andra kommenterar mina bärdon och inser hur bra det är att bära ö h t. :mitvit:
Användarens profilbild
Av aspen
Min granne på andra sidan åkern har min trikåsjal just nu. Hon ringde för någon vecka sen och frågade hur hon skulle tvätta den, så nedspydd har den hunnit bli (hon fick i december). Hon har sagt att hon bär ibland men jag har aldrig sett henne. ser ju inte hennes hus. Igår gick hon förbi ute på vägen (100 meter från mig) med barnvagn. (hon har ju en tjej på nästan 2 år oxå) men jag såg inte om hon hade en sjal innanför jackan, det var så långt bort. inte ens med kikare :oops: såg jag eftersom jag inte får så bra skärpa genom mina handblåsta fönster. Dessutom är vägsträckan jag ser hemmifrån inte så lång så hon försvann ganska snabbt ur min synvinkel.

Annars tror jag 2 andra har burit i sjal tack vare mitt sjalbärande men dock har vagnen varit huvudfordon. Den ena flickan ville bara bäras i vagga så det kan kännas otympligt tror jag (jag tyckte det blev för mycket bebis framför mig så jag inte kunde göra så mycket)

:blahblah:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?