Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av svas
Anso skrev:Snyggt! Men, vad har man ett partypack till???? Känner mig som en dinosaurie igen...... :oops:
Där lägger man ett par blöjor och några våtservetter, och vips har man en snabbpackad och fin skötanordning för utflykter. Hur kan du klara dig utan??????????????????? :wink:

Jag tillhör kategorin som inte äger någon skötväska utan tar närmsta ryggsäck eller dylikt när jag ska iväg och trycker ner det som behövs. Nu blir det lite roligare med detta färgglada bombnedslag. Och som bonus kan Lilla S ligga och pilla på fodralet medan jag byter på honom (och därmed ligger han STILL för ovanligheten skull tror jag).
Användarens profilbild
Av Anso
svas skrev:
Anso skrev:Snyggt! Men, vad har man ett partypack till???? Känner mig som en dinosaurie igen...... :oops:
Där lägger man ett par blöjor och några våtservetter, och vips har man en snabbpackad och fin skötanordning för utflykter. Hur kan du klara dig utan??????????????????? :wink:

Jag tillhör kategorin som inte äger någon skötväska utan tar närmsta ryggsäck eller dylikt när jag ska iväg och trycker ner det som behövs. Nu blir det lite roligare med detta färgglada bombnedslag. Och som bonus kan Lilla S ligga och pilla på fodralet medan jag byter på honom (och därmed ligger han STILL för ovanligheten skull tror jag).

:lol: :lol: He,he, då är jag helt med. Eller så kanske man kan ha det själv för små pryttlar. Trådde första att det handla om något att lägga partyölen i men fick det liksom inte att gå ihop riktigt.... :D
Användarens profilbild
Av Kaja
svas skrev:

Samma här. Orkade inte ha handväska, skötväska, sjal och två barn att dra runt på. Risken är att man glömmer något någonstans. Rymmer 3-4 blöjor och 1 litet paket wipes. Modellen är ganska lik wipees&diapees, men som sagt inkluderar underhållning.

Namnet kommer från någon ironisk omformulering. Ibland är det inte direkt "party" att byta blöjor. Full fart på barnet och både det ena och det andra utkletat över stora delar av kroppen. Då önskar man att man hade något att distrahera med... Eftersom jag alltid hade blöjor i väskan ändå och man känner sig SÅ oglamorös med blöjor i handväskan (i synnerhet om man NÅGON gång befinner sig utanför hemmet UTAN barn), så varför inte dölja det....?? Gärna snyggt också.

//Kaja
Användarens profilbild
Av karinmaria
Du är inte ensam, partypack :hmm: jag associerar till ett sex-pack folköl, vilket ju måste vara helt fel, det ser jag ju på bilden, byta blöjor talas det om, men är det så party (ja, ett sexpack folköl är väl inte heller så party nuförtiden iofs)? Väntar tålmodigt på förklaring.
Användarens profilbild
Av karinmaria
Ja, där hade det ju ramlat in förklaringar medan jag knåpade ihop mitt inlägg. Låter ju förträffligt bra, jag knölar också ner blöjorna i handväskan.

Fin var den också såklart!
Användarens profilbild
Av Karin&Alex
Vad fin!!! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?