Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Babydesign har väl fortfarande special längder kvar? HAr för mig att dem var 3, 6 och 4, 1 (eller nåt)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jag testade en Easy 4,2 på magen o det har jag för mig gick alldeles precis....eller möjligen var det så att det precis inte gick. Iaf, en Easy har ju inga extra ändar så med sneda ändar utöver så kan jag tänka mig att det går. Jag är 163 o låg väl på knappa 60 kg när jag testade tror jag.....
Användarens profilbild
Av johanna
Jag har bara haft en 4,2m-didy, men jag kunde knyta omslutet fram med knuten på ryggen. Och du vet ju hur stor jag är :)
Användarens profilbild
Av Isanna
Jag har faktiskt inte provat, men om man kan knyta omslutet på ryggen så borde man ju logiskt sett kunna knyta fram också men samma längd, bara det att du får knuten bak? Eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av sacha42
För mig funkar det :D
Användarens profilbild
Av diddeldi
jag är 170/58 och kan knyta på magen med didy 4,2 (med knuten på ryggen). fast jag tycker det är bekvämare med 4,7, då får jag knuten på magen men det går ändå bra att knyta omslutet på ryggen utan att den är för lång.
Senast redigerad av diddeldi den mån feb 05, 2007 20:30, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av johanna
Kom på att jag har en 4,2-m sjal liggande - kom hit och prova om du vill :D
Användarens profilbild
Av sacha42
Tväråna skrev:
sacha42 skrev:För mig funkar det :D
Hur stor är du då? Har ju ännu inte haft den äran IRL.
1.63 lång och 38/40 i kläder nu :roll: hoppas kunna gå ner i vikt till beach 2007 8)
Användarens profilbild
Av Veronica
Jag har då för mig att jag har burit Nora omslutet fram i min (nu sålda) 4,2 m didy, och jag är ju ganska tjock! Fast det var väl knappt, jag fick knyta spetsarna bara.
Användarens profilbild
Av Anso
Storchenwiege har ju också sjalar på 4,1 meter. Med en sån kan jag knyta xomslut2 fram på magen och får då nuten på ryggen.
Användarens profilbild
Av amöba
Min Iris är 4,1 enligt utsago (har inte kontrollmätt) och jag knyter precis x-omslut med den. Knyter iofs bara x-omslut på ryggen och då får jag knuten fram. När jag bär på magen knuter jag dubbelt x (vilket ju är samma knyt fast med smokingbältet innanför alltihop) och har även då knuten på magen. (184cm/66kg)
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Min 4.1m Leo kan jag knyta omslutet fram med. Fast det blir ingen svans över :wink: Jag är 164 kg, 62 kg.
Användarens profilbild
Av annalys
Jag köpte en Hoppe Rio 4,6 m som jag klippte av en halvmeter på . Den kan jag knyta omslutet fram med knuten bak. Jag är 170 cm, 60 kg ungefär. Oftare gör jag dock dubbeltX, tycker det är väl så bra avlastning som omslutet, iallafall med lite större barn.

Längden är perfekt tycker jag, dubbelt X eller ryggknytningar.
Användarens profilbild
Av mammahappy
Jag har en easy 4.2 å den kan jag knyta omslutet fram med fast får knuten bak eller i sidan då.
Å jag är väl 167cm lång å väger runt 75kg ogravid. Och har väl 42/44 i kläder.
Användarens profilbild
Av diddeldi
fast det beror också på märke hur lång sjalen är på riktigt, kan vara bra att tänka på. vissa 4,2or är ju egentligen 4,7or.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?