Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av anna m
Jag blev tillfrågad av en butiksägare som har en barnklädesaffär om jag kunde ha sjaldemo när hon ska börja sälja hoppediz. Till saken hör att jag bor i en ganska liten stad och jag och min man är de enda som sjalar utomhus. Det finns nog smygsjalare här :) Jag sa att jo visst gör jag det och det annonserades i tidningen. I lördags kom jag dit med min ena dotter i costa rican och där står uppställda bord mitt framför en galleriacafeteria. De som ville se på hade helt sonika satt sig på cafeterian och de enda som stod nära mig var lokalpressen :oops: Det var bara att gilla läget så jag snodde åt mig en hoppediz antigua - åh, vilken vacker sjal - och börja demonstrera omslutet kryss bak och fram. Allt medan kamerablixtarna lyste upp demon :D Hela cafeterian tittade... Liv, min dotter skötte sig exemplariskt och vinkade åt pressen :wink: Det ska bli spännande att läsa om tidningens vinkling imorgon.., Jag kanske framställs som värsta alternativaren - fast det är jag kanske... :?
Senast redigerad av anna m den ons feb 07, 2007 21:28, redigerad totalt 3 gång.
Användarens profilbild
Av annemi
Vad kul :D
Hoppas det blir bra i tidningen också.
Användarens profilbild
Av sacha42
vad kul, hoppas att artikeln är bra :D
Av Aelia
Vad roligt, finns den att läsa på nätet sen?
Användarens profilbild
Av sanna73
Coolt gjort 8).

Klart det blir en bra artikel i tidningen. En glad sjalare med en vinkande baby - hur skulle de kunna vinkla det till något dåligt :lol:
Av anna m
Aelia skrev:Vad roligt, finns den att läsa på nätet sen?
Nej det är en liten ortstidning bara. De har ingen nätupplaga. men man blir ju rikskändis här hemma - som att man inte redan var det när man sjalar ensam på stan...
Användarens profilbild
Av Blixa
:urule: :rock: Vad du är modig!! Jag vill också se artikeln. :eld:
Användarens profilbild
Av lindamarie
Gullan skrev:Jag röstar för att scanna in artikeln och lägga upp den! :this:
:iagree:
Användarens profilbild
Av Droppen
Kul! Är åxå nyfiken!
Av anna m
Gullan skrev:Jag röstar för att scanna in artikeln och lägga upp den! :this:
:) Min skrivare/scanner överlevde inte min sons attacker med små dödskallar från ett halsband som han petade in överallt. Jag får den inte att fungera. Får väl jobba på det... Det ska ha varit en bra artikel iaf. Åtminstone enligt Torsten dagisfröken som jag pratade med tidigare i morse...
Användarens profilbild
Av Vida
Guuuud så lääääskigt!

Och vad strongt gjort!
Användarens profilbild
Av Toyya
Vad modig du är! Kul att det gick bra!
Användarens profilbild
Av thanisa
anna m skrev:
Aelia skrev:Vad roligt, finns den att läsa på nätet sen?
Nej det är en liten ortstidning bara. De har ingen nätupplaga. men man blir ju rikskändis här hemma - som att man inte redan var det när man sjalar ensam på stan...
Det går faktistk att läsa på nätet. Att se förstasidan av tidningen är gratis och det var med en bild på den. Sen kan man köpa på något sätt och få läsa tidningen som pdf och då kan man ju se hela artikeln, har dock inte gjort det än.

Första sidan av dagens med en liten bild finns här http://www.nkp.se/sharedobjects/dokument/sid1.pdf Och lite om hur man gör om man vill kunna läsa hela dagens tidning finns på

http://www.nkp.se/pdf.html

Anna M vad roligt att du hade sjaldemo, tycker det är ett bra intiativ av både hon som ska sälja och av dig att göra. Skojigt att Liv samarbetade bra.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?