Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Pétronille
Ja själv känner jag ju igen det där med en sjalhög på golvet, eftersom jag bara har två sjalar så blir det i alla fall bara två skrynkliga högar, men det är ju ganska många meter totalt. :)
Men ibland är jag duktig och viker ihop allt och lägger på hatthyllan eller någon ledig hylla i garderoben. Men där blir dom ju inte kvar särskilt länge...
Användarens profilbild
Av ZaZi
Vår gallergrind är alldeles utmärkt att drapera sjalarna på! Det ryms mååååååååååånga sjalar där. :D
Användarens profilbild
Av Clifford
Jag har dem snyggt ihopvikta på en hylla i garderoben och tar ner den som jag känner för när det är dags att mysa en stund. Wellen sequoia ligger dock på golvet i vardagsrummet och används till inomhuspulka, filt, kurragömmaställe och sittdyna :)
Av Aelia
Mina ligger på översta hyllan i Bens garderob :lol: :lol: :lol: Än så länge får alla plats, men snart måste jag fixa nått annat :roll:
Av anna m
Mina hänger över sovrumsdörren eller ligger slängda i en stol bredvid sängen. Maken försökte ordna med en låda, men de används ju så ofta att det inte är någon idé att lägga undan dem.
Av surftrollet
En stork, moby och didy ligger i en hög i garderoben, högst rörigt.
En ringsjal ligger prydligt ihopvikt i skötväskan, alltid redo. Nej, nu ljög jag. Idag har jag övat ringsjal med maken, så den ligger i köket.
En alldeles nysydd MT ligger hopvikt i en fåtölj.
Användarens profilbild
Av solanna
Vi har dels en korg i hallen där jag lägger alla barnens vantar, mössor, fuskpolon, babylegs etc. Dantes overaller brukar ligga där också samt ringsjalarna och ibland någon annan sjal som precis har använts. Sedan har jag ett gäng fint ihopvikta sjalar liggandes på hatthyllan. Vi har ju inga hattar så däruppe är det relativt tomt annars. Dessutom sprider det lite färg i vår trista hall när Elden och Didyn ligger däruppe och lyser.
Användarens profilbild
Av Måsen
Mina sjalar ligger lite här och där, ibland fint ihopvikta någonstans, ibland i en härva där de hamnat efter senaste gången den användes, ibland upphängda på någon krok.
Mitt senaste fövaringsställe för min Ringo är...
..torktumlaren. Den får åka med när jag torktumlar tvätt, i hopp om att den snabbt ska bli lite mjukare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?