Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Scharlott
mrsjling skrev:Lottie: Jag kanske ska gå på en sjalträff! Bra ide. Ska kolla upp det. Åh, då kanske man får klämma på en massa annat skoj...farligt.
Jag rekommenderar varmt sjalträffarna - finns många trevliga sjalare i Sthlm som säkert gärna hjälper dig 8) Dessutom får du chansen att kolla på massa olika sjalar, prova och känna vad som passar just dig bäst :wink:
Användarens profilbild
Av Sporttjejen
Kristina skrev:Jag har haft båda och gillar sinon bättre. :) Det jag mest störde mig på med haben är att kanterna krullar sig, det gör dom inte på sinon och det känns mycket bättre (för mig iaf som är lite petig ibland..)
Samma här!

Dessutom kan jag använda en knytning på Sinon längre än Hug-A-Buben, den fick jag knyta om efter varje knytning om den skulle sitta riktigt bra.
Användarens profilbild
Av MrsR
Jag har båda och tycker mycket mer om min sino! :D
Jag tycker den är mer lättknuten och smidigare än HaB. Har inte alls upplevt att den skär in i axlarna och min lillkille är rätt stor nu. 5,5 kg vid snart 2 månader.

HaB känns lätt klumpig med det extra tyglagret i fickan, men den är fin!
(Vilket sinon också är, fast på ett annat sätt, mer stilren och minimalistisk liksom.)
Användarens profilbild
Av ernamalin
Jag ska väl egentligen inte svara för jag har bara haft Sino men måste bara säga: SINO :loving: :heart: :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?