Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Ja alltså hur/vad i vad förvarar ni era mönster?
I en pärm med plastfickor? Det borde väl vara smart, kanske?

Jag skäms ju :oops: när jag säger att mina mönster låg nedtryckta i diverse påsar med tyger och de är inte ens gjorda på mönsterpappaer (som jag aldrig kommer mig för att köpa) utan på ritpappaer, tidningar och pappkassar :wink:
Stal åtminstonde en receptpärm och några plastfickor och knölade ner dom där i, så att jag hittar dom när jag letar.
Får väl ta och köpa mig lite riktigt mönsterpapper också kanske.
Vart har ni era mönster?
Användarens profilbild
Av Gladalaxen
Hej!
Jag har mina mönster i plastfickor i pärmar. Många mönster går i A5-plastfickor, och då är det bättre att ha dom i sådana (är min erfarenhet) för om man lägger ett sånt mönster i en stor plastficka blir den sned och går sönder.

Jag har en dröm om att orka scanna in alla mönster /beskrivningar som inte har mönsterark till sig...
Användarens profilbild
Av Monia
Jag lägger i plastfickor med en liten tygbit av det som jag sytt av och ibland en bild. Ett tag la jag i stora kuvert, skrev på framsidan och gjorde pärmhål upptill på långsidan och har i pärm.
Användarens profilbild
Av sarahlc
i pärmar med plastfickor samt i en liten papplåda.
Användarens profilbild
Av zandrama
Alla mina mönster och mönsterböcker ligger i en låda. Lösa mönster ligger i en platsficka.
Användarens profilbild
Av Matildamamma
Wow, vad ordningsamma ni är. Mina ligger i en back, huller om buller :oops:
Användarens profilbild
Av florin
Jag ritar min mönster på sånt där lyxigt mönsterpapper som nästan käns som tyg. Det kan användas om och om igen utan att gå sönder och om det blir skrynkligt är det bara att stryka :D

Jag lägger alla mönster i plastfickor, storlek A5 (tror jag att de heter, hälften av ett A4). Sen har jag dem i en zink-back från ikea, passar perfekt i storlek. Lätt att bläddra igenom och väldigt överskådligt.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?