- sön feb 04, 2007 09:35
Arvid bärs nätaan alltid till sömns och nu har jag svårt att bära fram. Hur får jag en sovande bäbis från ryggen till sängen utan att han vaknar?
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elina skrev:Hm, jag gör det ofta, sätter mig på sängen och knyter sakta upp, när det blivit så pass löst att det börjar glida så lägger jag ner henne på sängen genom att luta mig bakåt eller åt sidan och knyter upp resten....SÅ gör vi här med och det funkar utmärkt när man väl lärt sig hur man inte ska göra.
Sparven skrev:Tack för tippsen Nu går det bättre för oss. Nu kan jag lägga ned Arvid i våran säng eller på madrass på golvet. Funderar bara på hur jag ska lyckas med spjälsängen...hm, det lär nog inte gå, men vagnen har jag lyckats med genom att ta ner henne under armen, vagga henne i famnen tills hon somnar in djupt igen och sen ner i vagnen...
Sparven skrev:Tack för tippsen Nu går det bättre för oss. Nu kan jag lägga ned Arvid i våran säng eller på madrass på golvet. Funderar bara på hur jag ska lyckas med spjälsängen...Det låter som överkurs!
Sparven skrev:Nu kan jag!!
Jag står framåtlutad och knuter upp sjalen, sen låter jag hans rumpa glida ned på sidan under min arm tills hela ungen är på framsidan. Hurra för ryggknytning!!
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?